ساخت قطار برقی مشهد- گلبهار شتاب می گیرد

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید گلبهار گفت: با احداث بخش دیگری از تونل قطار برقی مشهد- گلبهار طی یک ماه آینده، روند ساخت این قطار برقی شتاب می گیرد.

ساخت قطار برقی مشهد- گلبهار شتاب می گیردبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، هومن گریوانی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید گلبهار گفت: تونل قطار برقی مشهد- گلبهار به ارزش ۴۳۸ میلیارد تومان طی یک ماه آینده اجرایی خواهد شد.

او با اشاره به اینکه کل تونل این مسیر ۴ کیلومتر و ۲۰۰ متر طول است، تصریح کرد: ۷۰۰ متر از این تونل در حال حاضر توسط شرکت مسکن قدس رضوی در حال اجرا می‌باشد که باقیمانده این تونل به طول ۳ کیلومتر و ۷۰۰ متر طول طی مناقصه برگزار شده اجرایی خواهد شد.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید گلبهار  با بیان اینکه پیش بینی می‌شود این تونل در مدت ۳ سال اجرا و به خط یک قطار شهری مشهد متصل خواهد شد، گفت: اعتبار مورد نیاز در جهت اجرای این تونل از محل اوراق خزانه ملی به صورت نقدی و تهاتر و همچنین از محل اعتبارات داخلی شرکت عمران گلبهار تامین می‌گردد.

گریوانی در خصوص آخرین روند اجرای مسیر متروی گلبهار-چناران، افزود: با توجه به مصوبه اخذ شده شورای عالی ترافیک کشور در خصوص اجرای این قطعه کلیه طراحی این مسیر انجام و پلان‌های اجرایی نیز آماده شده است که امیدواریم انجام فرآیند تملک توسط شهرداری چناران هر چه سریعتر به نتیجه برسد.

او تصریح کرد: با توجه به دستور مقام عالی وزارت راه و شهرسازی در خصوص خرید و آغاز عملیات ریل گذاری مسیر مترو مشهد- گلبهار امیدواریم بستر‌های لازم به منظور تسریع در اجرای آن فراهم گردد.
 
انتهای پیام// ز.م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.