رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم:

میزان رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در نمازجمعه قم ۸۰ درصد بود

قدیرگفت:بنا بر اعلام کارشناسان بهداشت مستقر در نمازجمعه هفته گذشته قم،۸۰ درصد مردم شیوه‌نامه‌های بهداشتی را رعایت کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،  به نقل از آستان مقدس حضرت معصومه (س)، محمدرضا قدیر،رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم در دیدار با آیت‌الله سید محمد سعیدی، تولیت حرم حضرت معصومه (س) ضمن ابراز تاسف نسبت به برخی اظهارنظر‌ها در مورد قم گفت: باید از تمام نمازگزاران و مردم مومن و متدین قم به دلیل رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی تشکر کرد.

او افزود: براساس گزارش‌های کارشناسان بهداشت و درمان مستقر در نمازجمعه هفته گذشته، ۸۰ درصد مردم به‌صورت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی را رعایت کردند.

قدیر اضافه کرد: حرم مطهر حضرت معصومه مصوبات ستاد ملی کرونا را به‌خوبی اجرا می‌کند و در بازدید میدانی ۲ ساعته که در روز شهادت از حرم مطهر داشتم شاهد رعایت بیش از ۷۵ درصدی از سوی زائران بودم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم  در ادامه از حمایت‌های آیت‌الله سعیدی به‌عنوان پشتیبان کادر بهداشت و درمان و صدور بیانیه در روز ۲۸ دی‌ماه برای دعوت مجدد مردم برای رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در روز شهادت حضرت فاطمه (س)قدردانی کرد.

 آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت حرم حضرت معصومه (س)هم  در ادامه این دیدار ایام شهادت حضرت فاطمه (س) را تسلیت گفت و از زحمات رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم و کادر درمان استان  قدردانی کرد و نسبت به برخی از اظهار نظر‌ها در خصوص قم و مردم قم در چند روز گذشته تذکراتی را ارائه کرد.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار