سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اعلام کرد؛

وضعیت محور های مواصلاتی در ۵ دی / افزایش ترددهای بین جاده نسبت به روز گذشته

تردد‌های بین شهری در مقایسه با روز گذشته، ضمن ثبت عدد ۲۲۵۸ تردد، میزان ۵ درصد افزایش پیدا کرده است.

///به گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، براساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های تردد شمار وگشت‌های شعب راهداری سراسر کشور، هم اکنون به‌استثنای محور‌های مسدود و ممنوع ذیلاَ ذکر شده، مابقی محور‌های مواصلاتی کشور باز و تردد درآن‌ها به‌روال عادی درجریان است.

طی شبانه روز گذشته، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲۲۵۸ تردد شمار فعال در محور‌های برون‌شهری، نسبت به روز قبل ۵ درصد افزایش تردد را نشان می‌دهد. همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین ۱۶.۳ درصد، اوج تردد بین ساعات ۱۷ تا ۱۸ و کمترین تردد بین ساعات ۳ تا ۴ صورت پذیرفته که هموطنان با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسب تری را برای سفر انتخاب کنند.

محدودیت‌های ترافیکی سه شنبه ۳ دی تا شنبه ۷ دی ماه ۹۸،

///

۱. موتورسیکلت:

تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز سه شنبه مورخ ۹۸/۱۰/۰۳ تا ساعت ۶ روز شنبه مورخ ۹۸/۱۰/۰۷ از محور‌های کرج – چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران – سمنان – مشهد و بالعکس ممنوع است.


بیشتر بخوانید: وضعیت هوا در ۲۵ آبان


تبصره-تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

۲. سواری: - محور کندوان:

الف -تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز جمعه مورخ ۹۸/۱۰/۰۶ از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ روز جمعه مورخ ۹۸/۱۰/۰۶ از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یکطرفه خواهد بود.

- محور هراز: ب-تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز جمعه مورخ ۹۸/۱۰/۰۶ از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ روز جمعه مورخ ۹۸/۱۰/۰۶ از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) بصورت یکطرفه خواهد بود

۳. نقلیه سنگین (به استثناء حاملین موادسوختی ویافاسدشدنی):

۳.۱- محور کندوان: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است.

۳.۲-محور هراز:

الف- تردد تمام تریلر‌ها کماکان ممنوع است.

ب- تردد تمام کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز سه شنبه مورخ ۹۸/۱۰/۰۳ و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روز‌های چهار شنبه، پنجشنبه و جمعه مورخ ۹۸/۱۰/۰۴، ۹۸/۱۰/۰۵ و ۹۸/۱۰/۰۶ و همچنین از ساعت ۶ تا ۱۲ روز شنبه مورخ ۰۷/۱۰/۹۸ از محور هراز ممنوع است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار