سلوکی: اتفاقات خوبی برای هندبال بانوان در پیش است

نایب رئیس بانوان هندبال کشورمان گفت: اتفاقات مهمی در حال رخ دادن است و قرار است چندی دیگر کلاس مربیگری درجه D جهانی را در تهران داشته باشیم.

سلوکی:اتفاقات خوبی برای هندبال بانوان در پیش استالهام سلوکی نایب رئیس بانوان فدراسیون هندبال در گفت و گو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،درباره عملکرد فدراسیون هندبال در بخش بانوان به خصوص در استان‌های مختلف کشور بیان داشت: اتفاقات خوبی در هندبال بانوان در حال رخ دادن است، قرار است به زودی دوره آموزش مربیگیری درجه چهارم جهانی  را به میزبانی تهران داشته باشیم که این اتفاق بسیار مهم و با اهمیت است. خوشبختانه هیات‌های استانی بهتر و پی گیر‌ تر از همیشه کار‌ها را پی گیری می‌کنند و در هندبال فعالیت می‌کنند.

او درباره مسابقات لیگ برتر هندبال بانوان تصریح کرد: پانزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر بانوان هم اکنون در حال برگزاری است و بسیار پویاتر  و جذاب‌تر از همیشه پیگیری می‌شود، ۸ تیم در این رقابت‌ها  حضور دارند و سطح نزدیکی هم دارند.  

الهام سلوکی نایب رئیس بانوان فدراسیون هندبال در پایان و درباره حضور حامیان مالی در هندبال گفت: حامیان مالی خوبی بحث بانوان را پیگیری می‌کنند، خوشبختانه در شهر‌های اصفهان، کازرون، تهران  کیش و مشهد  تیم‌های خوبی داریم که  مجموعه‌های قدرتمندی آن‌ها را حمایت می‌کنند، برخی از آن‌ها در بخش آقایان هم حضور پر رنگ و فعالی دارند و می‌توانند به هندبال کمک زیادی داشته باشند.  

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.