رفسنجان میزبان جشنواره تجلیل از طلایه داران جهادی بسیج سازندگی

رئیس بسیج سازندگی استان کرمان گفت: فردا جشنواره تجلیل از طلایه داران جهادی بسیج سازندگی استان در رفسنجان برگزار می‌شود.

رفسنجان میزبان جشنواره تجلیل از طلایه داران جهادی بسیج سازندگیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، پاداش مسئول بسیج سازندگی کرمان در نشست خبری امشب با حضور زهرایی ریس بسیج سازندگی کشور گفت: جشنواره تجلیل از طلایه داران بسیج سا زندگی در عرصه جهادگری فردا در مجتمع مجتمع مس سرچشمه برگزار خواهد شد.

او افزود: مرحله اول جشنواره شامل تجلیل از فعالان جهادی و طلایه داران بسیج سازندگی این عرصه است و در نوبت عصر هم انتخابات مجمع جهادگران استان برگزار خواهد شد.

 

زهرایی رئیس بسیج سازندگی کشور نیز در این نشست خبری گفت: با توجه به فشار‌های مختلف علیه کشور آخرین تیر این است که قشر ارزشی را به چالش و آشوب بکشند.

او افزود: دشمن چند سال است که در برنامه است که افراد از متوسط به پایین را به میدان اعتراض بیاورد.

زهرایی تصر یح کرد: برخی به دنبال نا امید کردن ملت هستند و در این خصوص همراهی میکنند دشمنان انقلاب را.

او تاکید کرد: در فضای مجازی و رسانه باید به یک اصل توجه شود و آن هم این است که مردم‌نباید ناامید شوند و ما نباید بگذاریم این اتفاق بیفتد.

 

رئیس بسیج سازندگی کشور گفت:در این مقطع حساس نشان دادن استعداد‌ها و اقدامات مناسب برای مردم بسیار مهم است.

اوبیان کرد: رسالت اصلی رسانه‌ها این است که بتوانند خدمات را نمایان کنند و ارزش ببخشند و به اطلاع مردم برسانند تا امید را در جامعه گسترش دهند.

زهرایی تصریح کرد:دشمن از موج بیکاری و مشکلات استفاده میکند و سوار بر این موج مردمی که حرفشان حق است قصد ضربه به انقلاب و نظام دارد.

او اظهار کرد: حاشیه نشینی شهر‌ها به یک معزل تبدیل شده که باید برای رفع مشکلات اقدامی جهادی کرد.

 

رئیس بسیج سازندگی کشور بیان داشت: شبکه سازی جریان جهادی به این دلیل است که گروه‌های جهادی باید مستقل عمل کنند و هرچه در توان است برای حمایت از اقدماتشان انجام خواهیم داد.

او افزود: صیانت از اقدامات جهادی ضروری است و هدف این است که افراد مومن شرکت کننده در گروه‌های جهادی پایدار باشند و برای انقلاب باقی بمانند.

زهرایی تصریح کرد: شورا‌های جها دی سال گذشته در ۵۰۰ شهر تشکیل شده است و قرار است انتخابات اصلی کشوری نیز برگزار شود.

او گفت: استان کرمان به دلیل ظرفیت شکل دهی و اعزام نیرو‌های جهادی پیشقدم است.

او اظهار کرد: برخی مناطق جنوب کرمان نیز مستعد گروه‌های میهمان جهاد‌ی هستند.

 

رئیس بسیج سازندگی کشور گفت: تا کنون بیش از ۱۵هزار صندوق قرض الحسنه در کشور راه اندازی شده که سبب اشتغال ۲۹ هزار نفر شده است و در برنامه قرار است امسال بیش از هزار تعاونی در این زمینه تشکیل شود.

زهرایی افزود: در اقدامات جهادی گفتمان جهادی باید گفتمان عمومی تبدیل شود و در زمینه رسانه بایستی اقدامات مطلوب جهادگران منعکس شود.

او افزود:جشنواره ملی جهادگران در بهمن ماه برگزار خواهد شد و این زمینه خوبی معرفی کار آفرینان است.

 

رئیس بسیج سازندگی کشور از تشکیل قرارگاه رسانه‌ای جهادگران در صدا و سیما نیز به جهت حمایت ازجهادگران خبر داد.

او تصریح کرد: نمود فعالیت‌های جهادی اکنون عمرانی است در حالی اکنون جهادگران ۲۸ درصدفعالیت‌های عمرانی و ۳۵ درصد فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی و مابقی هم به صورت تخصصی درکشور انجام می‌دهند.

زهرایی افزود: اولویت بندی مناطق برای خدمات رسانی بر طبق علاقه، برنامه ریزی و شناخت آسیب‌های مناطق در استان‌ها است و بر اساس اولویت سپاه بحث آبرسانی است و طرح آبخیز تا جالیز یکی از طرح‌های مهم سپاه است.

او بیان داشت:اولویت دوم مسکن محرومین است که یک اصل است و هرجائی هم که قدم گذاشته شده است ساخت و ساز‌ها انجام شده است.

او اظهار داشت: سومین اولویت در بحث اقدامات جهادی امنیت قضایی است.

 

رئیس بسیج سازندگی با ابرازگلایه از اقدامات برخی از متولیان برای رفع نشدن مشکلات گفت: به جای محرومیت زایی به فکر محرومیت زدایی باشیم و متاسفانه افرادی را نداریم که به نفع مردم اقدامات و تصمیماتی را اتخاذ کنند.

زهرایی با اشاره به بحث انتخابات پیش روی گفت: انتخاب مسول مهم است و افرادی که انتخاب میشوندلایه‌های میانی جامعه اند و با مردم ارتباطات خوبی دارند که باید درست انتخاب کنیم تا شاهد خدمت درست هم باشیم.

فردا جشنواره تجلیل از طلایه داران جهادی بسیج سازندگی کرمان در رفسنجان برگزار می شود.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار