تصاویری از حضور رئیس قوه قضائیه در ندامتگاه کرج

آیت الله رئیسی صبح امروز در ابتدای سفر به استان البرز با حضور در ندامتگاه کرج ضمن بازدید از این مرکز با زندانیان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، در ساعات ابتدایی صبح امروز و در ابتدای سفر رئیس قوه قضائیه به استان البرز و پیش از آغاز رسمی برنامه ها ، رئیس دستگاه قضا به همراه اسماعیلی رئیس حوزه ریاست ، علی باقری کنی معاون امور بین الملل و حقوق بشر قوه قضائیه و جهانگیر، رئیس سازمان زندان‌ها در برنامه‌ای از پیش اعلام نشده وارد ندامتگاه مرکزی کرج شدند .

با ورود حجت الاسلام رئیسی به ندامتگاه مرکزی کرج، او و همراهان با حضور در اندرزگاه‌های این ندامتگاه به گفت‌وگو با زندانیان پرداخته و در جریان مسائل مرتبط با آن ها قرار گرفتند.

یکی از مهم ترین نکاتی که در این بازدید توجه رئیس دستگاه قضا را به خود جلب کرد، اعتراض محکومین سال های قبل به در نظر گرفتن احکام اشد برای جرم های ارتکابی بود.

بازدید رئیس قوه قضاییه از ندامتگاه کرج

بازدید رئیس قوه قضاییه از ندامتگاه کرج

بازدید رئیس قوه قضاییه از ندامتگاه کرج

بازدید رئیس قوه قضاییه از ندامتگاه کرج

بازدید رئیس قوه قضاییه از ندامتگاه کرج

رئیس قوه قضاییه با بررسی پرونده محکومینی که از بلاتکلیف بودن خود گلایه داشتند به مواردی برخورد که در رویه جدید قوه قضاییه در دوره تحول می‌توان مطابق با بخشنامه و دستورالعمل‌های جدید تمهیداتی را برای برخی از آن‌ها در نظر گرفت.

تعدادی از محکومان نیز با بیان اینکه مدت بسیارکمی از دوران محکومیت آن‌ها باقی مانده، درخواست تخفیف و عفو داشتند که حجت الاسلام رئیسی دستور داد با بررسی کارشناسی صورت گرفته و درنظر گرفتن شرایط قانونی و به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) زمینه اعطای مرخصی منتج به آزادی با توجه به نزدیک بودن به پایان دوره محکومیت به تعدادی از زندانیان با شرایط خاص که مدت بسیار کمی از دوران محکومیتشان باقی مانده، به‌سرعت فراهم شود.

 

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.