امام جمعه کرج:

 یکی از نمادهایی که دشمن از آن هراس دارد شهداست

امام جمعه کرج در خطبه این هفته نماز جمعه گفت : یکی از نمادهایی که دشمن از آن هراس دارد شهداست.

 یکی از نمادهایی که دشمن از آن هراس دارد شهداستبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، آیت الله حسینی همدانی، امام جمعه کرج در خطبه این هفته نماز جمعه گفت : یکی از نمادهایی که دشمن از آن هراس دارد شهداست.

آیت الله حسینی همدانی افزود: شامگاه امروز یک نماد دیگر به نماد ما اضافه شد، فرمانده شجاع و ولایت، رزمنده فداکار، عارف خودساخته و بسیجی بزرگوار شهید قاسم سلیمانی آغشته شد و روح مطهرش به یاران شهیدش پیوست.

وی در ادامه اضافه کرد: او که دائماً خود را جا مانده این قافله می‌دانست آرزوی شهادت می‌کرد، در این ایام ولادت حضرت زینب کبری سلام‌الله علیها و ایام فاطمیه در روز جمعه مزد سال‌ها مبارزه و مجاهدت در راه قرآن و دفاع از حریم اهل بیت را گرفت.

خطیب جمعه کرج افزود: این شهادت را به فرمانده اصلی حضرت بقیةالله‌الاعظم و سپس به فرمانده کل قوا رهبر معظم انقلاب، به همه شما ولایت مداران و دوستداران و خانواده محترم او تسلیت عرض می‌کنیم.

آیت الله حسینی همدانی گفت: رزمایش موفق بین ایران، چین و روسیه که در آب‌های بین‌المللی انجام شد و شکستی که برای آنها بود پشت سر هم شکست برای استکبار بوجود آمد عصبانی هستند و این را به‌خوبی فهمیده‌اند که در این نقطه عالم بلکه همه جای عالم، دیگر جایی برای آن‌ها نیست بلکه سعی می‌کنند راه نجات پیدا کنند.

وی افزود: این حرکات برای نجات خودشان است،آمریکایی‌ها دست به اقدام احمقانه‌ای زدند و بازی بدی را شروع کرده‌اند که قطعاً تمام‌کننده این بازی آن‌ها نخواهند بود.

نماینده ولی ولی فقیه در استان گفت: مسلماً بدانید پایان بازی کودکانه بدست شما نخواهد بود، آمریکا ، منتظر انتقام سخت فرزندان رشید اسلام در هر نقطه‌ای از عالم که منافعی داری باش

خطیب جمعه کرج ادامه داد: امروز کاملاً محسوس است و صدای خرد شدن استخوان‌های آمریکا و اسرائیل کاملاً به گوش می‌رسد.

آیت الله حسینی همدانی افزود: ای جرثومه‌ی ترور و کودک کشی، از امروز راحت نخواهید خوابید و هر لحظه منتظر صاعقه ای باشید که بر سر شما فرود خواهد آمد.

وی افزود: نکته ای را لازم می‌دانم از قرآن کریم برای شما عرض کنم از سوره مبارکه بقره، در کشور خودمون هم از رهبر معظم انقلاب که از این ناحیه کم‌وکسری نداریم و بموقع خواهید دید همه داشته‌ها را که یک‌مرتبه رو می کنند، نوبت به نوبت است زیاد از این باب ناراحت نباشید البته فقدان عزیزان ناراحت‌کننده و سخت است در سال گذشته خود در خدمت رهبر معظم انقلاب آرزوی شهادت کرده بود رهبر معظم انقلاب هم به وی گفته بود حالاحالا با شما کار داریم بعد از آن به شهادت ختم شود آیت الله حسینی همدانی افزود: خودش هم دائماً در سخنانش می گفت که دعا کنید و هر جا که می‌توانست حرف بزند برای شهادت دعا می‌کرد و به شهادت رسید.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: من وقتی پیکر شهید را در فضای مجازی دیدم بلافاصله یاد روضه حضرت عباس افتادم.

وی گفت: توصیه دیگری که می کنم این است که مواظب باشید شهادت و عامل وحدت باشید، تمام تلاش استکبار این بود که خط مقاومت و وحدت و انسجام خود را ازدست بدهیم، در لبنان تلاش کردند دولتش را از بین ببرند در ایران هم با ایادی خبیث که در داخل دارند برای همین مطلب تلاش می کنند توجه داشته باشید که این شهادت باید عامل وحدت اجتماع مؤمنین و انقلابیون بخش دیگر باشد البته سیاست‌بازان نادان و دنیاپرست اند، ببینید اگر دشمن روزنه‌ای پیدا کند درنگ نمی‌کند نباید ازین به بعد بشنویم که کسی از داخل کشور راجع به معامله و مذاکره با بیگانگان باشد هرگز نباید این کلمه از داخل از کسی شنیده شود.

امام جمعه کرج گفت: ما با ملت آمریکا کاری نداریم اما با دولتشان کار داریم اگر این پرچم را نماد خودش قرار داده و حرکت می کنند، مردم ما رفتارشان با این نماد معلوم خواهد شد ان‌شاءالله با راه‌پیمایی بعد از خطبه‌ها این نماد را به آتش خواهیم کشید.

وی گفت: جمعه گذشته به حشت الشعبی حمله کردند و آن جنایت را انجام دادند که چرا حشد الشعبی خارج از استکباره، این جرم کمی نیست برای آن‌ها که بخواهند این‌ها را بکوبند اما محدودیت آن‌ها بیشتر شد در کنار شهید سردار قاسم سلیمانی فرد دیگری هم به شهادت رسید که یار و همراه و کنارمان بود برادر شهید ابو مهدی مهندس که از فرماندها حشد الشعبی بود، مصاحبه‌ای که انجام داده بود گفته بود خوش بحال شما که ولایت فقیه دارید که محور قدرت و اقتدار و عزت همه هویت دینی و ملی گفته بود، دوست دارم پس از وفاتم در بهشت‌زهرا دفن شهیدان رجایی و باهنر دفن شوم که این معرفت وی ستودنی است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.