در مصلی قم انجام شد؛

عهد جوانان ۱۲۰ کشور برای نابودی استکبار جهانی

جوانانی از ملیت‌های مختلف با حضور در قم با آرمان‌های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تجدید میثاق کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، اجتماع عظیم جوانان بیش از ۱۲۰ ملیت جهان با فرمانده شیعیان شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی با حضور شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین، شیخ معین دقیق نماینده حزب الله لبنان، حجت الاسلام هاشم الحیدری معاون وقت فرهنگی حشدالشعبی عراق، علامه مصباح یزدی و همچنین آیت الله اراکی دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب جهان اسلام در مصلی بزرگ قم برگزار شد.

عهد جوانان ۱۲۰ کشور برای نابودی استکبار/ سقوط اسرائیل نزدیک است

آیت الله اراکی ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی به شهادت رساندن سردار حاج قاسم سلیمانی از سوی نیرو‌های تروریستی آمریکا گفت: فاجعه عظیم از دست دادن فرمانده بزرگ و شجاع جبهه مقاومت تیری بر قلب تمام شیعیان جهان بود و این مهم موجب گشت تا جامعه اسلامی و همچنین جبهه مقاومت محکم‌تر از گذشته و تصمیم خود را برای براندازی نظام استکبار جهانی دو چندان کند.

او افزود: مقوله‌ی شهادت یعنی اهدای جان خود در راه خدا و این مهم ویژه جوامع ایمانی و ولایی می‌باشد؛ جامعه‌ای که اطاعت از فرمان های، ولی امر خود را در وهله‌ی اول از اهداف خود بداند و همچنین جامعه‌ای که فداکار، ایثارگر و فرمانبردار باشد.

در ادامه این مراسم شیخ عیسی قاسم رهبر نهضت اسلامی بحرین، شیخ معین دقیق نماینده مردم حزب الله لبنان، حجت الاسلام هاشم الحیدری معاون وقت فرهنگی حشدالشعبی عراق در سخنانی اقدام تروریستی آمریکا را محکوم کردند.

عهد جوانان ۱۲۰ کشور برای نابودی استکبار/ سقوط اسرائیل نزدیک است

شیخ معین دقیق در این مراسم گفت: آمریکا غافل شد از تاریخ شیعه که از شعار‌های امام حسین سرمشق می گیرد و از مهمترین آن شعار‌ها (هیهات منا الذلة) بود.

او افزود: سال ٢٠٠٨ شهبد مغنیه را ترور کردند، اما خون‌های پاک زمانی که بر دست خدا می ریزد  و اگر در دست خدا بریزد رشد می کند.

نماینده مردم حزب الله لبنان عنوان کرد: هر قطره از خون این دو بزرگوار (حاج قاسم و شهید ابو مهدی مهندس) یک رهبری را تولید می کند که صفت خدا در اوست قاصم الجبارین پس منتظر باش آمریکا که وعده ما نزدیک است.

شیخ معین دقیق بیان کرد: زمانیکه از زمان حاج قاسم سخن می گوییم یعنی زمان ناکامی پروژه خاورمیانه جدید، یعنی زمان اعجوبه، پایداری مستضعفان در یمن که آمریکا وآل سعود را به زانو در آوردند، یعنی زمان برچیده شدن داعش، یعنی زمان ذلت و از پا در آوردن تروریست جهانی که آمریکا و اسرائیل و پیروان آن‌ها هستند.

عهد جوانان ۱۲۰ کشور برای نابودی استکبار/ سقوط اسرائیل نزدیک است

اسلام توانایی مقابله با این استکبار و اراده شیطانی را دارد

شیخ عیسی قاسم در این مراسم گفت: جهاد نعمت است و فضلی است از جانب خداوند (و نعمة من الله یؤتیه من یشاء) جهاد منظور است نه عدوان و سازندگی مقصود است نه نابودی حاج قاسم و ابو مهدی آیات جهاد را خواندند و با قلبی آگاه و روحی پذیرا دریافت کردند.

او افزود: مجاهدت حال و آینده و پیروزی عظیم را می سازد آمریکا دولتی است که بر خونریزی و تجاوز بنیان شده و در برابر این آمریکای جنایتکار که با هر حرکت نورانی وبشر دوستانه‌ای دشمنی می کند مقاومت باید کرد.

آمریکا میخواهد معبود یگانه بر زمین باشد آمریکا میخواهد اله واحد احد بر زمین باشدآمریکا شیطان اکبر است اگر مقاومت از بین برود فساد زمین را فرا میگیرد واگر فساد زمین را بگیرد حیات از بین می رود.

رهبر شیعیان بحرین یادآور شد: هرجا استکبار باشد مقاومت و مجاهدت وجود دارد، اسلام روح مقاومت را پرورش می دهد، آمریکا منبع شر عظیم بر زمین است، آمریکا منبع حیوانیت و وحشیت است.

باید مقاومت‌ها در همه ادیان و توجهات انسانی که از سرشت و فطرت انسان نشأت می گیرد متحد شوند تا جهان را از شر سیاست‌های آمریکا نجات دهند زبان قتل و حذف‌های فردی و جماعتی میخواهد بگوید که باید ذلیل آمریکا باشید والا سرنوشت همه شما مرگ است؛ اما هیهات منا الذلة.

عهد جوانان ۱۲۰ کشور برای نابودی استکبار/ سقوط اسرائیل نزدیک است

او در ادامه بیان کرد: وقتی می گویم آمریکا باید سقوط کند یعنی فساد آمریکایی باید از بین برو یعنی تخریب و گمراهی آمریکایی باید از بین برود یعنی الحاد آمریکایی باید از بین برود.

شیخ عیسی قاسم مطرح کرد: آمریکا می خواهد همه هسته‌های خیرخواهی در زمین را آتش بزند، واگر می خواهید کاری را انجام بدهید با یه شرط است هیچ امر به معروف و نهی از منکر و جهاد نباشد بلکه باید ذلیل شیاطین آمریکا باشید.

پس این استکبار و این شرط ،سیاست و اراده شیطانی زمانی سقوط می کند که شما در پاسخش بگویید ما امت جهاد هستیم امت امر به معروف و نهی از منکر.

او افزود: اسلام در پیش رو حرکت می کند و همه مقاومین جهان در پشت او به حرکت در می‌آیند (إن تنصروا الله ینصرکم ویثبت أقدامکم وکم من فئة قلیلة غلبت فئة کثیرة بإذن الله) و از اینجاست که دشمنی آمریکا با اسلام و علمای مسلمان و محور مقاومت شدت می گیرد، چون آن‌ها در برابر آمریکا زانو نمی زنند واز روبه رویی با آن فرار نمی کنند.

رهبر شیعیان بحرین عنوان کرد: همه امت باید از این بزرگواران روح فداکاری وثابت قدمی را فرا بگیرند، چون آمریکا می خواهند که در میان این امت نه حاج قاسمی بماند نه ابو مهدی مهندس و نه مغنیه ای.

عهد جوانان ۱۲۰ کشور برای نابودی استکبار/ سقوط اسرائیل نزدیک است

حجت الاسلام هاشم الحیدری معاون وقت فرهنگی حشدالشعبی عراق : سلیمانی نه فقط فرزند ایران است بلکه فرزند و مرد جبهه مقاومت است. آمریکا نه فقط یه مرد را کشت، بلکه نماد و قلب جبهه مقاومت را شهید کرد پس همه جبهه مقاومت باید مسؤولیت انتقام وخونخواهی را بر عهده بگیرد.

او افزود: همانطور که در نبرد با داعش در شام گفتیم (کلنا عباسک یا زینب) امروز هم به رهبر میگوییم (کلنا قاسمک یا خامنه ای).

انتهای پیام/الف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.