برقراری ارتباط هوایی بین استان‌های خراسان رضوی و فارس

هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" در راستای گسترش پروازهای استانی و تسهیل در رفت آمد زائران از نیمه دی ماه امسال در روزهای یکشنبه هر هفته از فرودگاه شیراز به مشهد مقدس پرواز می‌کند.

پروازبه گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، اولین پرواز مسیر مشهد مقدس به شیراز از نیمه دی ماه امسال با شماره پرواز ۲۵۸ در ساعت ۱۱ و ۵۵ دقیقه از فرودگاه شیراز به مقصد فرودگاه مشهد مقدس انجام شد.

براساس برنامه، این پرواز در روز‌های یکشنبه هر هفته با استفاده از هواپیمای ایرباس انجام می‌شود.

بازگشت این پرواز نیز در همان روز در ساعت ۱۴ و ۲۵ دقیقه با شماره پرواز ۲۵۹ از فرودگاه مشهد مقدس وارد فرودگاه شهید دستغیب شیراز می‌گردد.

پرواز مشهد به شیراز و بالعکس نیز در روز‌های پنج‌شنبه هر هفته انجام می‌شود که اولین پرواز این مسیر  انجام شد.

براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، این پرواز با شماره ۲۵۹ در ساعت ۱۶ و ۵۵ دقیقه از فرودگاه مشهد مقدس به مقصد فرودگاه شیراز با استفاده از هواپیمای MD انجام می‌شود.

بازگشت این پرواز در همان روز با شماره پرواز ۲۵۸ در ساعت ۱۹ و ۲۰ دقیقه از فرودگاه شهید دستغیب شیراز انجام و در ساعت ۲۰ و ۵۵ دقیقه در فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد به زمین می‌نشیند.

گفتنی است در حال حاضر هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" از فرودگاه شیراز پرواز‌هایی به فرودگاه‌های تهران، بندرعباس، اصفهان واهواز انجام می‌دهد.

انتهای پیام/

برچسب ها: حمل ونقل ، هواپیمایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار