شادمانی مردم کهگیلویه و بویراحمد از تحقق انتقام سخت

مردم کهگیلویه و بویراحمد بعد از شلیک موشک‌های بالستیک ایرانی به سمت پایگاه عین‌الاسد در عراق و تحقق انتقام سخت ابراز خوشحالی کردند.

شادمانی مردم کهگیلویه و بویراحمد از تحقق انتقام سختبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،مردم استان کهگیلویه وبویراحمد پس از حملات سنگین موشکی نیروی هوافضای سپاه پاسداران به پایگاه آمریکایی عین الاسد در انتقام به ترور ناجوانمردانه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و یارانش، در خیابان‌ها خوشحالی خود را ابراز کردند.

برخی از مردم با تجمعات چند نفری با سردادن شعار الله اکبر و مرگ بر آمریکا، ضمن تشکر و قدردانی خوشحالی خود را از اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ کوبنده به جنایتکاران آمریکایی ابراز کردند

ابراهیم  جوان ۳۴ ساله یاسوجی در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، گفت: سردار سلیمانی با رشادت ها و از خودگذشتگی هایی که در طول زندگی ۶۳ ساله خود  داشت به ما یاد داد که زیر بار ظلم  نرویم و تا نابودی استکبار از پای ننشینیم.

او افزود: اتفاقی که شب گذشته رخ داد و پایگاه نظامی آمریکا توسط سپاه پاسداران در عراق بمباران شد در حالی که حتی فرصت نداشتند کوچکترین حرکت و واکنشی انجام دهند نشاندهنده اقتدار جمهوری اسلامی ایران در منطقه است.

این جوان یاسوجی بیان کرد: ما از خون سردار دلها نمی گذریم و کافی است رهبر معظم انقلاب اسلامی ندا دهد جوان های یاسوجی جان خود را فدای این نظام و انقلاب می کنند تا انتقام سخت محقق شود.

مرادی یکی دیگر از شهروندان یاسوجی به خبرنگار ما گفت: ما اخبار لحظه به لحظه حمله موشکی ایران به پایگاه عین الاسد که یکی از بزرگترین پایگاه های نظامی آمریکا است را رصد می کنیم و سر از پات نمی شناسیم .

او افزود: به نظر من هر کدام از ملت شریف ایران از لحظه شهادت سردار سلیمانی توقع و انتظار این را داشتند تا در حماسه انتقام سخت خون این شهید بزرگ حضور داشته باشند و باز هم همیشه با فرمان رهبر انقلاب اسلامی این امر محقق شد و خوشحالی مضاعفی بین مردم ایجاد کرده است.

برخی از مردم با تجمعات چند نفری در نقاط مختلف استان با سردادن شعار الله اکبر و مرگ بر آمریکا، ضمن تشکر و قدردانی خوشحالی خود را از اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ کوبنده به جنایتکاران آمریکایی ابراز کردند.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.