انبارلویی در گفت‌و‌گو با باشگاه خبرنگاران جوان:

سپاه پاسداران چشم و گوش ارتش آمریکا در منطقه را هدف گرفت

فعال سیاسی اصولگرا گفت: ما پاسخ اولیه را دادیم و دو پایگاه آمریکا در عراق را مورد هدف قرار دادیم که چشم و گوش آمریکا بود.

سپاه پاسداران چشم و گوش ارتش آمریکا در منطقه را هدف گرفتکاظم انبارلویی معاون سیاسی حزب موتلفه اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در واکنش به حمله موشکی سپاه پاسداران به پایگاه‌های آمریکا در عراق اظهار کرد: مقام معظم رهبری بارها به آمریکایی ها هشدار داده بودند که اگر یک ضربه بزنید، ده ضربه خواهید خورد.

او با بیان اینکه شهادت سردار سلیمانی ضربه ای بود که باید به آن پاسخ داده می شد، گفت: علت عدم پاسخگویی به آمریکا در چند روز بعد از شهادت سردار سلیمانی این بود که موج شهادت سردار سلیمانی و ابو مهدی المهندس اولین پاسخ مقاوت به صورت نرم به آمریکا باشد، هیچ عملیات نظامی در این چند روز اتفاق نیفتاد و از کشمیر تا مدیترانه همه فریاد انتقام سر می دادند.

انبارلویی تاکید کرد: علت سکوت ایران این بود که قدرت نرم حاج قاسم و جمهوری اسلامی به دشمن نشان داده شود، حضور گسترده مردم در تهران در هیچ جای تاریخ جهان سابقه نداشته است که یک جمعیت عظیم به صورت متحد فریاد انتقاد سر بدهند، در کرمان شاهد این بودیم که به دلیل گستردگی جمعیت تعدادی از هم وطنان جان خود را از دست دادند.

فعال سیاسی اصولگرا افزود: به محض خاکسپاری حاج قاسم سلیمانی در همان ساعتی که او به شهادت رسیده بود ما پاسخ اولیه را دادیم و دو پایگاه آمریکا در عراق را مورد هدف قرار دادیم که این دو نقطه چشم و گوش و مغز ارتش آریکا در منطقه بود، در این مناطق؛ تجهیزات پیشرقته زیادی وجود داشت و نقاط فوق العاده مهمی برای آمریکا بودند.

عضو حزب موتلفه اسلامی گفت: اولین گام انتقام ملت ایران از دولت آمریکا گرفته شد و گام های بعد هم برداشته می شود، همان طور که سید حسن نصرالله گفت خونبهای حاج قاسم سلیمانی اخراج آمریکا از منطقه است که با مصوبه مجلس عراق و ایران تصویب شد، ما به سمت گام های بعدیِ انتقام می رویم و آمریکا باید بداند که ضربات دیگری هم زده خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار