سربالی: برخی تیم‌ها در لیگ فوتبال بانوان پرداختی نداشتند

ملی پوش تیم شهرداری بم گفت: امکانات باشگاه‌ها در لیگ برتر فوتبال بانوان بایکدیگر متفاوت است و متاسفانه برخی تیم‌ها در مسابقات امسال پرداختی نداشتند.

سربالی: یکسری تیم‌ها در لیگ فوتبال بانوان پرداختی نداشتند

زهرا سربالی ملی پوش تیم شهرداری بم در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: لیگ برتر فوتبال بانوان در سال جاری منظم‌تر از فصل گذشته برگزار شد و از این لحاظ تیم‌ها با مشکلی مواجه نشدند، اما متاسفانه سطح داوری‌ها در مسابقات پائین بود، به این دلیل که داوران درجه یک کشور محروم شده بودند و این موضوع به کیفیت بازی‌ها لطمه زیادی وارد کرد.

او تصریح کرد: تیم ما در نیم فصل اول مسابقات لیگ به مقام قهرمانی رسید و این مسئله روحیه بازیکنان بم را تقویت کرد، اکنون با انگیزه بالایی به مصاف رقابت‌ها در نیم فصل دوم می‌رویم تا در پایان کاپ قهرمانی را به دست بگیریم، هر بازی برای ما اهمیت خودش را دارد و ما با قدرت به جلو حرکت می‌کنیم.

سربالی افزود: امکانات و شرایط مالی تیم‌ها در لیگ بانوان بایکدیگر متفاوت است، متاسفانه برخی از تیم‌ها پرداختی نداشتند و به همین دلیل بازیکنانشان در نیم فصل دوم از این تیم‌ها جدا شدند. شرایط باشگاه ما از لحاظ مالی خوب است و درصدی از قرارداد‌های ما را پرداخت کرده اند.

بازیکن تیم شهرداری بم در ادامه گفت: بازیکنان جوان و کم سن و سالی در لیگ بزرگسالان بازی می‌کنند و این مسئله اتفاق خوبی است که آن‌ها می‌توانند تجربه کسب کنند، اما بهتر بود که لیگ‌های پایه برای فوتبال بانوان مثل آقایان در کشور ما برگزار می‌شد و به این جوانان بیشتر میدان می‌دادند.

سربالی تصریح کرد: ما انتظارات زیادی از مسئولان ورزشی کشورمان داریم و می‌خواهیم که ورود عکاسان و رسانه‌ها به مسابقات فوتبال بانوان بیشتر شود، وقتی که ما بیشتر دیده شویم حامیان مالی جذب لیگ می‌شوند.


بیشتر بخوانید: در تیم جدیدم تمرکز کافی برای انجام وظایفم را دارم


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار