فرمانده انتظامی شهرستان قم خبر داد؛

دزدان موتورسیکلت های قم در چنگ قانون

فرمانده انتظامی شهرستان قم از دستگیری باند سارقان موتورسیکلت در قم خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مرادحسین جعفریان،فرمانده نیروی انتظامی شهرستان قم اظهار کرد: مأموران کلانتری ۲۸ شهرقائم حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی خیابان شهرقائم به فردی که با یک دستگاه موتورسیکلت فاقد پلاک در حال تردد و پرسه زنی بوده مشکوک می‌شوند که این فرد بلافاصله پس از مشاهده واحد گشت کلانتری، اقدام به فرار می‌کند.

او افزود: ماموران در یک اقدام به موقع پلیسی، موتورسیکلت را متوقف و راکب آن که فاقد هرگونه مدارک شناسایی و هویتی بود را دستگیر و به کلانتری منتقل می‌کنند.

جعفریان ادامه داد: در بررسی به عمل آمده مشخص شد موتورسیکلت موصوف سرقتی بوده که در ادامه متهم در بازجویی‌های پلیسی اعتراف کرد موتورسیکلت مذکور توسط دو نفر به هویت معلوم سرقت شده و قرار بود مبلغ یک میلیون ریال برای انتقال موتور به او تحویل بگیرد.

فرمانده انتظامی شهرستان قم اضافه کرد: در تحقیقات صورت گرفته، سایر همدستان و اعضای این باند که ساکن یکی از روستا‌های اطراف قم بودند، شناسایی شدند.

جعفریان بیان کرد: مأموران در ادامه با کسب دستور از مقام قضایی، محل مخفیگاه متهمان را شناسایی و در یک عملیات ضربتی هر دو متهم مذکور را دستگیر و ۳ دستگاه موتورسیکلت سرقتی از آنان کشف کردند.

او بیان کرد: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد سارقان پس از سرقت، موتورسیکلت‌ها را به فردی با هویت معلوم به فروش رسانده و بابت آن مبلغ ۳ میلیون ریال دریافت کرده بودند.

فرمانده انتظامی شهرستان قم عنوان کرد: سرانجام متهمان به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی مناسب روانه زندان شدند.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار