سرپرست شرکت غله لرستان:

۱۱ هزار تن برنج در لرستان ذخیره می شود

سرپرست شرکت غله و خدمات بازرگانی لرستان از ذخیره سازی ۱۱ هزار تن برنج در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، حجت بیرانوند سرپرست شرکت غله و خدمات بازرگانی لرستان، شامگاه چهارشنبه در ستاد تنظیم بازار لرستان در سخنانی با اشاره به اینکه در حوزه ذخیره سازی کالا و ذخایر استراتژیک خوشبختانه وضعیت استان مناسب است، اظهار داشت: در حال حاضر شش هزار تن برنج را در انبار‌ها ذخیره داریم.

بیرانوند گفت: پنج هزار تن به این رقم اضافه خواهد شد که به حدود ۱۱ هزار تن برنج در بحث ذخیره سازی برنج در استان می‌رسیم.

او عنوان کرد: ۱۰ هزار تن شکر نیز به استان اختصاص پیدا کرده و از دو استان در حال وارد شدن است.

سرپرست شرکت غله و خدمات بازرگانی لرستان، تصریح کرد: تا کنون نیز هزار و ۱۰۰ تن شکر را به استان وارد کرده ایم.

بیرانوند با تاکید بر اینکه به دلیل محدودیت انباری، با برخی از تشکل‌های تعاونی وارد مذاکره شده ایم تا ظرفیت‌های خود را در اختیار ما قرار دهند و کالا‌های اساسی را تأمین و ذخیره کنیم، تصریح کرد: در بحث توزیع نیز باید توجه شود که با هماهنگی ستاد تنظیم بازار و محوریت سازمان صنعت، معدن و تجارت صورت گیرد.

او عنوان کرد: همه تعهدات بازرگانی دولتی در استان نسبت به سال گذشته دو برابر شده است.

سرپرست شرکت غله و خدمات بازرگانی لرستان، با بیان اینکه سال گذشته ۳۰۰ هزار تن روغن نباتی تعهد داشتیم که امسال به ۶۰۰ هزار تن رسیده است، افزود: در بحث برنج نیز به همین شکل است.

بیرانوند با بیان اینکه چهار میلیون و ۷۰۰ هزار تن باید ذخایر استراتژیک کالایی داشته باشیم، گفت: خوشبختانه در این رابطه وضعیت مناسب بوده و مشکل خاصی وجود ندارد.

او تصریح کرد: همچنین پنج میلیون تن ذخایر استراتژیک کشور در رابطه با محصول گندم بوده و در این زمینه نیز مشکل خاصی وجود ندارد.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار