حجت الاسلام حاج علی اکبری در خطبه‌های نماز جمعه تهران:

سیلی آن چیزی بود که سپاه به صورت سیاه شیطان نواخت

خطیب جمعه موقت تهران گفت: حاج قاسم در پاسخ به دعوت برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری خود را نامزد گلوله ها دانست.

حابه گزارش خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‎های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام محمدجواد حاج علی اکبری امام جمعه موقت تهران در خطبه‌های نماز جمعه تهران، ضمن عرض سلام و ادب و تسلیت به ساحت مقدس حضرت بقیه الله الاعظم (عج) به مناسبت سالروز شهادت حضرت صدیقه (س) و شهادت یار فداکار شایسته و سردار رشید و شهدای عزیز همراه گفت: هفته گذشته کشور ما آکنده  از عطر تقوای الهی در مراسم بزرگداشت این شهدای بزرگوار بود.

علی اکبری افزود: اگر برای حاج قاسم بخواهیم یک ویژگی شاخص مطرح کنیم می توانیم تقوای او را مثال بزنیم و همین کلمه  از شخصیت این شهید بزرگوار رمزگشایی کرده و نشان می دهد که شهادت او این روح مطهر را چنان رها کرد که جامعه ما و جامعه جهانی این عطر مطهر را استشمام کرد.

 خطیب نماز جمعه تهران خاطرنشان کرد: وقتی از حاج قاسم خواستند که برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری اقدام کند چراکه از محبوبیت لازم برخوردار است، او جواب جالبی داد و  گفت  من نامزد گلوله ها هستم.

هرگاه از شهید سپهبد قاسم سلیمانی تعریف کرده و ویژگی ها و محسنات او را نام می بردند، دلش می خواست زمین دهن باز کرده و او را ببلعد. در مقابل از حاضران می پرسید که آیا شما قبول دارید که من آدم خوبی هستم؟ اگر این امر را قبول دارید در کنار جنازه من به خوب بودنم اقرار کنید.
علی اکبری با اشاره به وفات آیت الله رسولی محلاتی گفت: آیت الله رسولی محلاتی عالمی ارجمند بود که در همه سال‌های انقلاب به امام و رهبری خدمت کرد، همچنین او اهل فکر، قلم و صاحب نظر در عرصه تاریخ اسلام بود که از دوستان رهبری و از ارکان دفتر رهبری به حساب می‌آمد.

او با بیان اینکه از حسنات آیت الله روسلی محلاتی خدمتگذاری به نهاد نماز جمعه است، گفت: او از بدو تاسیس شورای نهاد جمعه در آن حضور داشته است و همه اعضای شورای سیاستگذاری نماز جمعه به این عالم مدیون هستند.

خطیب این هفته نماز جمعه این هفته تهران با عرض تسلیت به خانواده جانباختگان مراسم تشیع شهید سردار سلیمانی در کرمان و حادثه هواپیمایی اخیر تصریح کرد: به ارواح مطهر شهیدان همراه حاج قاسم سلیمانی درود می‌فرستیم و به خانواده سردار سلیمانی خصوصا همسر ایشان تسلیت عرض می‌کنم، همچنین حضور سردار رشید دیگری در میدان با عنایت رهبر معظم کل قوا را به فال نیک می‌گیریم و برایش آرزوی توفیق داریم.

علی اکبری با بیان اینکه هفته بسیار عجیبی را پشت سر گذاشتیم، عنوان کرد: حاج قاسم با جامعه ما چه کرد؟ این شهید همان طور که رهبری فرمودند شجاعت و تدبیر را با هم در آمیخت و و حلقه‌های مقاومت موجود در منطقه را به هم وصل کرد و برخی دیگر از حلقه‌های مقاومت مانند حشدالشعبی، فاطمیون، زینبیون و حیدریون را به وجود آورد.

او ادامه داد: کار بزرگ حاج قاسم این بود که حلقه‌های مقاومت از پیش تشکیل شده و حلقه‌های مقاومت تازه تاسیس را به یک دیگر وصل کرد و همه را به فرماندهی کل مقاومت متصل کرد، نتایج این کار عظیم شهید سلیمانی عقیم ماندن توطعه استکبار جهانی در منطقه، پاک سازی داعش در منطقه، گسترش فرهنگ مقاومت در منطقه و تضمین امنیت ایران بود.

خطیب این هفته نماز جمعه تهران با تاکید بر اینکه شهید سلیمانی سردار صلح و امنیت است، گفت: امنیت سردار سلیمانی حاصل مقاومت بوده و مداوم است، اما امنیت حاصل شده از سازش دوام ندارد، معتقدم کار ویژ حاج قاسم و به تعبیر امام فتح الفتوح، تربیت عناصر مومن با نگاه تمدنی در منطقه بود.

علی اکبری اظهار کرد: خدا را شاکریم که در این مرحله حاج قاسم توانست تحسین امام جامعه را برانگیزد به همین دلیل خداوند اجر مجاهدتش را با شهادتش داد، اما حماقت دشمن با دستگاه تصمیم گیر آشفته اش که این حادثه تلخ را پدید آورد و متعاقب ان بیانیه رهبر معظم کل قوا نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی پدید آورد.

او با بیان اینکه در این نقطه عطف با تحلیل مسیر گذشته می توان برای اینده تصمیم گیری کرد، افزود: مردم حاج قاسم را دیدند اما در سیمای آن عرفان چمران، هوش بابای، شجاعت خرازی، آینده نگری طهرانی مقدم و ایثار شهریاری را یکجا دیدند در جریان شهادت سردار سلیمانی از هویت انقلابی ما رونمایی شد و دشمن شناسی و تنفر از شیطان به اوج رسید.

خطیب این هفته نماز جمعه تهران گفت: مردم با اشاره به حاج قاسم جمال ولایت را مشاهده کردند و وحدتی بی نظیر با در امیختن اشک و خون ایجاد شد.

علی اکبری درمورد حضور گسترده مردم ایران در تشیع پیکر شهید سردار سلیمانی عنوان کرد: ملت عزیز ایران عملیات بسیار بزرگی انجام دادند و بدرقه آن‌ها از سردار سلیمانی به گونه‌ای بود که واژه‌ها از تعبیر ان نا توان هستند این حضور گسترده مردم هم یک تجدید بیعت بود و هم اظهار نفرت از مستکبران محسوب می‌شود.

او با اشاره به اینکه شمارشگران توان شمار مردم در تشیع پیکر سردار سلیمانی را نداشتند، گفت: وضعیت استکبار جهانی، همان دشمنی که امام جامعه فرمودند باید ان را بشناسیم بعد از به شهادت رساندن حاج قاسم آشفته است، زیرا آنان آبروریزی بزرگی را انجام داده اند.

خطیب این هفته نماز جمعه تهران با تاکید بر اینکه دولت آمریکا مرکز اصلی تربیت تروریست در جهان است، تصریح کرد: تروریست‌های آمریکایی با یک اقدام غیر قانونی، ناقض حقوق بین الملل و ناجوانمردانه سردار صلح و امنیت را به شهادت رساندند که محصولش نفرت بی نظیر نسبت به آمریکا است، بدون شک ایالات متحده در دادگاه افکار عمومی جهان محکوم است.

علی اکبری تصریح کرد: از این به بعد داشتن پایگاه برای آمریکا نقطه قوت نیست، بلکه نقطه ضعف است، پس از عملیات اخیر امریکا و دوستانش به شدت در وحشت هستند، همچنین اختلافات درونی در امریکا به شدت افزایش پیدا کرده و این جمله ترامپ که همه چیز خوب است مضحکه عام و خاص شده است، ما البته برای مردم آمریما به شدت متاسفیم و آن‌ها را برای این سکوت شریک در جنایت می‌دانیم.

او با اشاره به اینکه حال رژیم صهیونیستی از همیشه خراب‌تر است، گفت: حضور اسرائیل در منطقه دیگر نقطه قوت نیست بلکه نقطه ضعف است، انتقام سخت آغاز شده و دشمن باید بداند که حون شهید رسوا کننده است، مخصوصا اگر سید اشهدا عرصه مقاومت باشد.

خطیب نماز جمعه این هفته تهران با بیان اینکه بخش اندکی از عملیات انتقام انجام شده است، تصریح کرد: ابتدا مجلس عراق اولین گام را برداشت و در گام دوم مجلس شورای اسلامی ایران اقدام لازم را انجام داد، همچنین دولت گام نهایی در برجام را برداشت و در نهایت سپاه اسلام سیلی به صورت شیطان زد که تا همین الان حالت گیجی دارد.

علی اکبری در پایان گفت: همه گروه‌های مقاومت در منطقه می‌گویند ما هنوز سهم خودمان را برای انتقام از استکبار داریم عقلای ایالات متحده باید متوجه این مسئله باشند که امریکا باید گورش را از منطقه گم کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۰ ۲۰ دی ۱۳۹۸
سردار چ کنیم با درد ندیدنت.ولی بدان تازنده ام منتقم خونت هستیم بماند ک آمریکا باید و باید از این منطقه گورش رو گم کند.هیچ سناریویی نمی تواند حواس مارا از رفتنت پرت کند آمریکا ابلیس و شیطان اکبر است.این دفعه موضوع سقوط هواپیما رو علم کرده یکی نیست بهشون بگه بی وجدان مسافرای اون هواپیما اکثرا فرزندان ایران بودند و هیچ کس اندازه ما دلسوز تر نیس.ولی آمریکا بایستی ازین منطقه برود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۱ ۲۰ دی ۱۳۹۸
آمریکا و اروپاییان و ناتو در منطقه چیزی جز غارت کشورها، تفرقه اندازی بین آنها، تجزیه کشورها و فروش تسلیحات خودشان برای رونق کشورشان را دنبال نمی کنند و بایستی ملتهای منطقه بیدارتر شوند و هرچه زودتر آنها را از کشورشان بیرون کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۹ ۲۰ دی ۱۳۹۸
باید همه جوره مواظب اقدامات این آمریکای جنایتکار بود با شلیک این موشکها ممکنه فناوری اونها واسشون کشف بشه و اگر باری دگر بر علیه ما حماقتی کنند نتونیم اینگونه دقیق اونها رو بزنیم...هوشیاری و مداومت در ارتقا توان دفاعی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۳ ۲۰ دی ۱۳۹۸
♦️سرداری که پسری در پاریس ندارد، دختری در سوئیس ندارد. خودش در خط مقدم برای امنیتم جانانه میجنگید.
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۹:۵۵ ۲۰ دی ۱۳۹۸
آمریکابینظیرترین تروریست در جهان است .
آمریکاخبرمرگت بیاد این همه پایگاه نظامی چیه که درمنطقه درست کردی . تاکی میخوای امنیت منطقه را به خطربیندازی و داعش و هزارگروه تروریست دیگر در منطقه درست کنی خون آشامی بست نیست این همه خون بیگناه ومظلوم به زمین ریختی شدی هیولای جهان همه ازت بیزارند . کریه منظر زودترجمع کن ازمنطقه برو که سخت ازت متنفریم .هواپیمای مسافربریمون رو چرا زدی ؟
قهرمان مبارزه با تروریست در منطقه را چرا ترور کردی ؟با این همه تحریم دارویی وغیره برضدایران کجارو میخوای بگیری و قصدت چیه منفورعالم ؟. چقدر آخه تشنه به ریختن خون مظلومانی ؟
مردم آمریکا هم از ایران طلب کمک کردن .مردم آمریکا از دست دولت جنگ طلب و مداخله گر و تروریستشون درمنطقه غرب آسیا صداشون به آسمون رسیده مگه کری ؟ نمیشنوی ؟ صدای مردم منطقه غرب آسیاروهم کری که نمیشنوی میگن جمع کن برو بیرون نمیخوایمت .آخه دیگه چی بهت بگیم که کوتاه بیای و آدم شی .سیلی اول بست نبود ؟
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۹:۱۰ ۲۰ دی ۱۳۹۸
پراید ۶۲ ملیون تومان شد
سیلی محکم دولت به ملت
پرده گوشم پاره شد
Iran (Islamic Republic of)
ریاست محترم سازمان صدا وسیما
۱۵:۵۶ ۲۰ دی ۱۳۹۸
کاشکی مردم پیشرفت ها را در آنجایی که رهبری فرمانده آن بودن ببینند
متاسفانه وقتی نام صنعت مطرح میشه مردم خودروسازهای طماع را جلوی چشم می‌آورند که 40 سال خون ملت را مکیدن و به اندازه یک سخنرانی حاج قاسم هم خدمت نکردن
کاشکی صدا وسیما صدبار فیلم نبرد امواج را برای مردم نمایش دهد در کانال 1 و 2و3 تا ببینند چه بودیم و چه شد کاشکی خیلی چیزها برای مردم بیان میشد متاسفانه نگفتن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۰ ۲۰ دی ۱۳۹۸
وقتی کسی را میخوان تنبیه کنن اول سیلی و چک میزنن بعدشم برای تحقیر بیشتر با اوردنگی شوت و با خاک یکسان میکنن. انشاا... گام بعدی اوردنگی به ترامپ ملعون خواهد بود که حماقت بعدی اون میتونه این کار قشنگ رو برای ما تسریع کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۵ ۲۰ دی ۱۳۹۸
انتقام خونش رو بگیریم /
United States of America
ناشناس
۱۶:۲۲ ۲۰ دی ۱۳۹۸
گرفتیم ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۶ ۲۰ دی ۱۳۹۸
وقتی آدم کسی رو دوست داره دوست داره بهش بگه دوستت دارم
چه کنیم آخه حاج قاسم سلیمانی
دوستت داریم
دوستت داریم
دوستت داریم
دوستت داریم
......
United States of America
ناشناس
۱۶:۲۳ ۲۰ دی ۱۳۹۸
بگو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۵ ۲۰ دی ۱۳۹۸
حیف اون سردار رفت
آخرین اخبار