یک مقام مسئول در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران خبر داد؛

توقف جابه جایی مسافران در بنادر استان هرمزگان به علت باران شدید /فعالیت بنادر تجاری هرمزگان ادامه دارد

مدیر کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان گفت: تردد در بنادر مسافری هرمزگان به علت باران شدید فعلا متوقف شده اما جابجایی مسافران از بندر پل امکان پذیر است.

توقف جابه جایی مسافران در بنادر استان هرمزگان به علت باران شدی /فعالیت بنادر تجاری هرمزگان ادامه دارداله مراد عفیفی پور مدیر کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان در گفت و گو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،در باره آخرین وضعیت بنادر استان هرمزگان با توجه به بارندگی‌های شدید گفت: خوشبختانه جریان عادی در بنادر تجاری و به ویژه بندر شهید رجایی وجود دارد و تنها بنادر مسافری این بندر به دلیل بارش شدید باران متوقف شده است.

او افزود: بنادر مسافری به علت شدت باران و وضعیت متلاطم دریا تعطیل شده اما امکان جابجایی مسافران از طریق بندر پل امکان پذیر است.

مدیر کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان با اشاره به اینکه تخلیه و بارگیری در بندر شهید رجایی به ویژه مواد و کالاهایی از جمله مواد معدنی و آهن آلات و مواد غذایی که امکان بارگیری در باران وجود ندارد متوقف شده اما این به معنای تعطیلی تخلیه و  بارگیری در بندر شهید رجایی نیست.

عفیفی پور بیان کرد: بلافاصله بعد از کاهش یافتن شدت باران امکان تخلیه و بارگیری از سر گرفته می‌شود اما هم اکنون سایر فعالیت‌های تجاری در بندر تجاری شهید رجایی در حال انجام است.

او تصریح کرد: هیچ مشکلی در تردد و جابجایی وجود ندارد و تمامی مسیرهای دسترسی به بندر شهید رجایی باز است اما در بندر قشم به علت شدت بارش باران تردد به وسیله شناورهای مسافری امکان پذیر نیست.

مدیر کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان  یادآوری کرد: هم اکنون سیستم بازدارنده‌ای در این بنادر وجود ندارد و فعالیت‌ها تعطیل نشده تنها بندر مسافری دچار مشکل شده که مسئولان در حال بر طرف کردن مشکلات در این حوزه هستند.

گفتنی است از صبح امروز جمعه ۲۰ دی ماه با توجه به ورود سامانه بارشی تقریبا شدیدی به هرمزگان این استان به حالت آمده باش کامل درآمده و بنادر مسافری ساعاتی تعطیل شده البته هواشناسی پیش از این هشدار داده بود که در مناطق دریایی هرمزگان وزش تندبادهای شدید جنوب شرقی موجب مواج شدن دریا خواهد شد بنابراین در این شرایط ترددهای دریایی و مسافری ایمن نخواهد بود.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار