میزان بارش برف و باران در فارس

مدیر کل هواشناسی فارس میزان بارش برف و باران در شهرستان های فارس را اعلام کرد.

مسعود دهملایی مدیر کل هواشناسی استان فارس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، با اشاره به میزان بارش باران در شهرستان‌های فارس از روز پنج شنبه نوزدهم تا ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح امروز شنبه ۲۱ دی ماه، اظهار کرد: اردکان ۴۱ و ۴ دهم، قیروکارزین ۳۷ و ۲ دهم و جهرم ۳۳ و ۴ دهم میلی متر رکورددار بارندگی در سامانه اخیر تاکنون هستند.

او ادامه داد: در فیروزآباد ۳۰، شهرک گلستان ۲۸ دهم، کازرون ۲۹ و ۶ دهم، درودزن ۲۷ و ۶ دهم، نورآباد ممسنی ۲۳ و ۵ دهم، تخت جمشید ۲۲ و ۲ دهم، خفر ۲۲ و ۶ دهم، فسا ۲۱ و ۴ دهم، زرقان ۱۹ و ۳ دهم و شیراز ۱۹ و ۲ دهم باران به ثبت رسیده است.

مدیر کل هواشناسی استان فارس تصریح کرد: در ارسنجان ۱۸ و ۳ دهم، فورگ ۱۷ و ۶ دهم، استهبان ۱۴ و ۶ دهم، داراب ۱۴ و ۶ دهم، لار ۱۳ و ۵ دهم، سروستان ۱۳ و ۵ دهم، لامرد ۱۱ و ۷ دهم، فراشبند ۱۱ و ۶ دهم، اقلید ۱۱، صفاشهر ۱۰ و ۳ دهم، زرین دشت ۹، بوانات ۷ و ۶ دهم، ایزدخواست ۶، نی ریز ۵ و ۴ دهم دهم باران باریده است.

دهملایی بیان کرد: در آباده یک، ارسنجان ۲، اقلید ۱۲، ایزدخواست یک، بوانات ۶، تخت جمشید ۲ و ۵ دهم، درودزن ۳، زرقان ۳، صفاشهر ۵ و شهرک گلستان یک سانتیمتر برف باریده است.

او گفت: در سال زراعی امسال فیروزآباد با ۴۲۸ و ۳ دهم، قیروکارزین با ۳۸۷ و ۶ دهم و لامرد با ۳۷۵ و ۶ دهم میلی متر، بیشترین میزان بارش را داشته اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار