دستگیری سارق پالت‌های کاشی در میبد/ کشف ۲ تن مواد مخدر در یزد/ شتر‌های قاچاق به مقصد نرسیدند

مهم‌ترین حوادث امروز شنبه ۲۱ دی ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری سارق پالت‌های کاشی در میبد تا کشف ۲ تن مواد مخدر در یزدبه گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، سرهنگ سید محمد طاهر موسوی، فرمانده انتظامی شهرستان میبد گفت: در پی شکایت تعدادی از متصدیان صنف کاشی فروش مبنی بر سرقت از اموال آن‌ها در معابر شهرستان میبد، کارآگاهان، تحقیقات خود را در این زمینه آغاز و در نهایت با بازبینی دوربین‌های مدار بسته و انجام یک سری اقدامات علمی و پلیسی توانستند هویت سارق را به دست آورده و طی هماهنگی با مقام قضائی متهم را در یک عملیات ضربتی دستگیر کنند.

او افزود: متهم پس از روبه رو شدن با مدارک و مستندات پلیس ضمن اقرار به بزه انتسابی به ارتکاب ۴ فقره سرقت از معابر در محدوده کاشی فروشی‌های شهر ستان میبد اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان میبد با اشاره به اینکه سارق پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شد، به متصدیان اصناف توصیه کرد: به منظور پیشگیری از سرقت، اموال خود را در معابر و روبروی مغازه‌ها رها نکرده و در انبار با نگهبان و ضریب امنیتی و حفاظتی بالا نگهداری کنند.

سارقان اموال اتباع خارجی در دام قانون

سرهنگ هادی رسایی رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان یزد گفت: پس از یک سری تحقیقات میدانی ماموران پلیس موفق شدند ۲ نفر سارق را شناسایی وحین فروش اموال مسروقه طی هماهنگی با مقام قضائی درعملیاتی غافلگیرانه دستگیر کنند.

او افزود: این عملیات در پی کسب خبری مبنی بر سرقت اموال ۳ توریست در برفخانه طزرجان از سوی افرادی ناشناس، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان قرار گرفت.

سرهنگ هادی رسایی ادامه داد: متهمان در تحقیقات مقدماتی پلیس به سرقت ۳ عدد کوله پشتی حرفه‌ای کوهنوردی، ۳ عدد کیسه خواب ضد آب، ۳ عدد کپسول گاز کوچک، کفش و دیگر تجهیزات تخصصی کوهنوردی و یک عدد گوشی تلفن همراه هوشمند اعتراف کردند.

 رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان یزد گفت: اقدامات صورت گرفته از طریق نمایندگی وزارت امور خارجه استان یزد با اتباع خارجی مذکور اعلام و از کشف اقلام سرقتی آن‌ها را مطلع کردیم که همگی صحت اقلام موصوف را تایید و از این عملکرد پلیس ایران ابراز خرسندی و رضایت کردند.

شتر‌های قاچاق به مقصد نرسیدند

سرهنگ مسعود قانعی سرپرست پلیس راه استان یزد گفت: ماموران پلیس راه محور یزد بافق هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه کامیون هیوندا مشکوک و این خودرو را به منظور بررسی بیشتر متوقف کردند.

او افزود: ماموران در بازدید از این خودرو ۵ نفر شتر فاقد مجوز دامپزشکی کشف کردند.

سرهنگ قانعی ادامه داد: راننده و شتر‌های کشف شده جهت سیر مراحل قانونی تحویل ماموران انتظامی بافق شد.

دستگیری ۲ کوله بر مواد مخدر در یزد

سرهنگ علی افخمی رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان از دستگیری ۲ کوله بر مواد مخدر با ۱۲۴ کیلو و ۸۶۰ گرم تریاک خبر داد.

او افزود: روز گذشته ماموران پلیس، هنگام گشت زنی و کنترل محور‌های فرعی متوجه حضور ۲ تن از قاچاقچیان مواد مخدر شدند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان ادامه داد: ماموران در یک عملیات ضربتی هر ۲ متهم را دستگیر و در بازرسی از آن‌ها ۱۲۴ کیلو و ۸۶۰ گرم تریاک را کشف کردند.

سرهنگ افخمی گفت: قاچاقچیان قصد انتقال این محموله را به صورت کوله باری به مرکز کشور داشتند که از سوی ماموران پلیس دستگیر و به مراجع قانونی معرفی شدند.

دستگیری سارقان طیور در بافق

سرهنگ حسن یزدانی جانشین انتظامی شهرستان بافق گفت: مأموران گشت کلانتری مرکزی بافق با اطلاع از سرقت تعدادی طیور از جمله مرغ، خروس و کبوتر از یک باغ در سطح شهر بافق، اقدام به گشت زنی و تحقیق از مالباخته کردند.

او افزود: با اقدامات مأموران گشت کلانتری مرکزی بافق، در این زمینه چهار نفر شناسایی و طی هماهنگی با مقام قضائی دستگیر شدند.

جانشین انتظامی بافق تصریح کرد: متهمان به یگان انتظامی انتقال و از آن‌ها ۲۵ قطعه کبوتر کشف که تحقیق پیرامون بقیه طیور سرقتی ادامه دارد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار