برپایی اردوی تیم ملی وزنه برداری نوجوانان، جوانان و بزرگسالان بانوان کشور در سنندج

اردوی تیم ملی وزنه برداری نوجوانان، جوانان و بزرگسالان کشور از روز جمعه چهارم بهمن ماه در شهرستان سنندج برگزار می‌شود.

برپایی اردوی تیم ملی وزنه برداری نوجوانان، جوانان و بزرگسالان بانوان کشور در سنندجبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج،تیم ملی وزنه برداری نوجوانان، جوانان و بزرگسالان بانوان کشورمان خود را برای بازی‌های آسیایی ازبکستان و قهرمانی غرب آسیایی در امارات آماده می‌کند.

با اعلام فدراسیون وزنه برداری کشور و آمادگی استان کردستان دومین اردوی تیم ملی وزنه برداری در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان از روز جمعه چهارم بهمن ماه زیر نظر مربیان کادر فنی در سنندج آغاز خواهد شد.

در این مرحله از اردو ۱۲ وزنه بردار به اردوی تیم‌های ملی فراخوانده شده اند که تمرینات آمادگی خود را زیر نظر سعیده عبدالملکی و ژینا ویسی به عنوان کادر فنی تیم برگزار می‌کنند و الهام شیرانی نیز به عنوان سرپرست در کنار تیم حضور دارد.

با دعوت فدراسیون وزنه برداری کشور سعیده عبدالملکی در سمت مربی تیم و الناز باجلانی، شینا امانی و کیژان مقصودی به عنوان ورزشکار به نمایندگی از استان کردستان در این مرحله از اردوی تیم ملی حضور دارند.

بازی‌های قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا اوایل بهمن ماه در ازبکستان و رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی بزرگسالان غرب آسیا نیمه دوم اسفندماه سال جاری به میزبانی امارات برگزار می‌شود.

انتهای پیام /ف

برچسب ها: وزنه برداری ، تیم ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.