هفته بیست و دوم لیگ جزیره؛

پیروزی پرگل منچستر یونایتد و چلسی مقابل حریفان/ یاران جهانبخش و لسترسیتی شکست خوردند

در ادامه دیدار‌های هفته بیست و دوم لیگ جزیره، از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه، پنج دیدار همزمان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در ادامه دیدار‌های هفته بیست و دوم لیگ جزیره، از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه، پنج دیدار همزمان برگزار شد.


بیشتر بخوانید:  آرسنال ۲ - منچستریونایتد صفر/ شکار شیاطین سرخ در لندن


در مهمترین دیدار، تیم منچستریونایتد در ورزشگاه اولدترافورد میزبان نوریچ سیتی بود که با چهار گل به پیروزی رسید. مارکوس رشفورد در این مسابقه هم ستاره شیاطین سرخ بود و دو گل در دقایق ۲۷ و ۵۲ (پنالتی) به ثمر رساند. آنتونی مارشیال در دقیقه ۵۴ و ماسون گرینوود در دقیقه ۷۶ دیگر گل‌های یونایتد را به ثمر رساند.

شاگردان سولسشیر با این برد ۳۴ امتیازی شدند و در رتبه پنجم جدول جای گرفتند. نوریچ هم با ۱۴ امتیاز قعرنشین جدول لیگ برتر انگلیس است.

در دیگر دیدار مهم، چلسی در ورزشگاه استمفوردبریج شهر لندن میزبان برنلی بود که با سه گل به پیروزی رسید. جورجینیو در دقیقه ۲۷ (پنالتی)، تامی آبراهام در دقیقه ۳۸ و هاسون اودوی در دقیقه ۴۹ گل‌های شیر‌های لندنی را در این مسابقه به ثمر رساندند.

شاگردان لمپارد با این پیروزی ۳۹ امتیازی شدند و همچنان در رتبه چهارم جدول باقی ماندند. برنلی هم با ۲۴ امتیاز پانزدهم است.

همچنین لسترسیتی رده دومی میزبان ساوتهمپتون بود که با نتیجه دو بر یک شکست خورد. دنیس پرائت در دقیقه ۱۴ روباه‌ها را پیش انداخت، اما استورات آرمسترانگ در دقیقه ۱۹ و دنی اینگز در دقیقه ۸۱ نتیجه را برای قدیس‌ها برگرداندند.

لستر با ۴۵ امتیاز در رتبه دوم باقی ماند، اما این فرصت را به منچسترسیتی داد تا با پیروزی در بازی این هفته اش، جای آن‌ها را در رتبه دوم بگیرد. ساوتهمپتون هم با ۳۸ امتیاز دوازدهم است.

اورتون نیز در خانه با نتیجه یک بر صفر برایتون را برد. ریچارلیسون در دقیقه ۳۸ تک گل بازی را زد. علیرضا جهانبخش بازیکن ایرانی برایتون در این مسابقه در ترکیب اصلی بازی کرد و در دقیقه ۶۲ تعویض شد.

نتیجه دیدار ولورهمپتون و نیوکاسل هم با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.


بیشتر بخوانید:  گواردیولا پیروز نبرد مقابل آنچلوتی/ شروع توفانی مویس روی نیمکت چکش‌ها 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.