فردا دوشنبه مدارس کدام شهرستان و مناطق سیستان و بلوچستان تعطیل است؟

با توجه به تداوم بارندگی‌ها و آبگرفتگی معابر، بنا بر تصمیم ستاد مدیریت بحران شهرستان و مناطق ذیل، تمامی مقاطع در دو نوبت صبح و عصر فردا دوشنبه ۲۳ دی ماه تعطیل است.

فردا دوشنبه مدارس کدام شهرستان و مناطق سیستان و بلوچستان تعطیل است؟به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  با توجه به تداوم بارندگی‌ها و آبگرفتگی معابر، بنا بر تصمیم ستاد مدیریت بحران شهرستان مدارس برخی شهرستان‌ها فردا دوشنبه۲۳ دی ماه تعطیل شد.

فردا تمامی مدارس شهرستان دلگان تعطیل است

شجاعی فرماندار و رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان دلگان گفت: در پی بارش‌های اخیر، سیلاب و آب‌گرفتگی معابر و خیابان‌ها، تمامی مدارس شهرستان در دو شیفت صبح و عصر فردا دوشنبه ۲۳ دی ماه تعطیل است.

مجتبی شجاعی افزود: باتوجه به شرایط نامساعد و آبگرفتگی معابر دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان نیز تعطیل است.

سیل مدارس دشتیاری چابهار را به تعطیلی کشاند

فرماندار شهرستان ویژه چابهار گفت: جاری بودن سیل و آبگرفتگی مدارس و واحد‌های مسکونی سبب شده تا برای سومین روز متوالی مدارس بخش دشتیاری، پلان و دهستان پیرسهراب بخش مرکزی این شهرستان تعطیل شوند.

رحمدل بامری اظهار داشت: این اقدام با توجه به آبگرفتگی معابر، جاری شدن سیلاب و طغیان رودخانه‌ها و بنا بر تصمیم ستاد مدیریت بحران و عدم دسترسی دانش آموزان به مدارس و ضرورت صیانت از سلامت دانش آموزان و پیشگیری از بروز حوادث احتمالی، مدارس کلیه مقاطع تحصیلی در دو شیفت صبح و عصر انجام شده است.

سرما مدارس ابتدایی شهرستان هامون را به تعطیلی کشاند

با تصمیم مدیریت بحران هامون ، با توجه به برودت هوای سرد و یخبندان مراکز پیش دبستانی و مدارس ابتدایی این شهرستان فردا دوشنبه 23 دیماه در دو نوبت صبح و عصر تعطیل می باشند.

 

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۱۰:۵۴ ۲۳ دی ۱۳۹۸
ممنون از تعطیلی
آخرین اخبار