آماده باش کامل آتش نشانان در روز‌های بارانی شهر زاهدان

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زاهدان ازآماده باش کامل آتش نشانان در روز‌های بارانی شهر زاهدان خبر داد.

آماده باش کامل آتش نشانان در روز‌های بارانی شهر زاهدانخسرو سراوانی رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زاهدان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،گفت: درپی بارندگی‌هایی اخیر تمامی تیم‌های آتش نشانی و ایستگاه‌های سطح شهر زاهدان در آماده باش کامل و آماده خدمت رسانی به شهروندان زاهدانی هستند.

خسرو سراوانی با بیان اینکه به منظور خدمات رسانی مطلوب‌تر نیرو‌های گشت زنی سازماندهی شده اند تصریح کرد: در این مدت نیرو‌های سازمان که در شیفت‌های استراحت هستند ابلاغ شده تا در محل‌های خدمت خود حضور داشته باشند.

سراوانی افزود: عمده حوادث پیش آماده آبگرفتگی منازل، ماشین‌های گرفتار در آب بوده که سازمان آتش نشانی با کلیه تجهیزات، ماشین‌های سنگین امدادی، موتور پمپ‌های روبین، کفکش هاو. آماده خدمت رسانی به شهروندان عزیز زاهدانی هستند.

او تصریح کرد : مجموعا ٤٠٢ عملیات از زمان آغاز بارندگی تا صبح روز یکشنبه مورخ ٩٨/١٠/٢٢انجام شده است که ۲٦۰مورد عملیات امداد رسانی به خودرو، ١٠٠مورد رفع آب گرفتگی منزل، ١٥ مورد عملیات اطفا حریق و ٢٧ مورد ایمن سازی (ریزش سقف و دیوار) انجام شده است و کلیه آتش نشانان تا زمان عبور کامل این سامانه در حالت آماده باش کامل خواهند بود.

انتهای پیام/گ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار