سردار قاسم سلیمانی با مردم مأنوس بود و محبوب قلب‌ها شد

استاد حوزه و دانشگاه گفت: سردار قاسم سلیمانی با مردم مأنوس بود و محبوب قلب‌ها شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، حجت السلام ساکی از اساتید حوزه و دانشگاه در آیین گرامیداشت سردار سپهبد سلیمانی در مامونیه بیان کرد: با وجود اینکه بسیاری از ژنرال‌های دنیا تقاضای ملاقات با شهید سلیمانی را داشتند این شهید بزرگوار در کوچه و بازار با مردم مأنوس بود و محبوب قلب‌ها شد.

سردار قاسم سلیمانی با مردم مأنوس بود و محبوب قلب‌ها شد

حجت السلام ساکی با بیان اینکه مقبولیت اجتماعی بالاتر از مشهور بودن است، اضافه کرد: محبوبیت مقامی عرشی و دعای انبیا و اولیای خدا است و شهید سلیمانی به اوج محبوبیت رسید.

او اضافه کرد: و امروز آزادگان جهان داغدار شهادت این سردار مجاهدت در راه خدا هستند و خیلی‌ها به مقام این شهید بزرگوار غبطه می‌خورند.

این استاد حوزه و دانشگاه با تاکید بر اینکه خون و شهادت امام حسین (ع) و یاران ایشان سبب احیای دین شد، ادامه داد: پس از شهادت آخرین سرباز امام حسین (ع) در صحرای کربلا، یزیدیان به چالش کشیده شدند و مشخص شد که نه تنها مسلمان نیستند بلکه انسانیت و شرافت ندارند و پس از نهضت کربلا گل واژه حسین حسین دنیا را گرفته است.

او ادامه داد: شهادت، اسلام را نگهداری می‌کند و شهادت مخلصانه سپهبد سلیمانی سرمایه تحول تازه‌ای در انقلاب اسلامی ایجاد خواهد کرد، چون این شهید بزرگوار در دل‌ها قرار دارد و قطره‌قطره وجود این شهید بزرگوار برای رشد و تعالی و مبارزه با ظلم و ستم هزینه شد.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی عمر خود را برای انسانیت و مجاهدت در راه حق فدا کرد، ادامه داد: معلمان کسانی هستند برای رشد و تحول و تعالی تلاش می‌کنند و به همین جهت معلمی ماندگار است.

حجت السلام ساکی تاکید کرد: معلمان عمر خود را برای ماندگاری دیگران هزینه میکنند و اکنون اشک‌هایی که برای سردار سلیمانی ریخته می‌شود نتیجه خدمت صادقانه ایشان است.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.