عملیات اجرایی فاضلاب در کیانشهر اهواز به کجا رسید؟

کارشناس و مدیر پروژه طرح ساماندهی فاضلاب منطقه کیانشهر اهواز آخرین وضعیت عملیات اجرایی ساماندهی شبکه فاضلاب در این منطقه را تشریح کرد.

عملیات اجرایی فاضلاب در کیانشهر اهواز به کجا رسید؟رستمی کارشناس و مدیر پروژه طرح ساماندهی فاضلاب منطقه کیانشهر اهواز در گفت‌ و گو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: بخشی از پروژه فاضلاب در منطقه کیانشهر اهواز از سال ۷۷-۷۸ از سوی تعاونی مسکن لشکر ۹۲ زرهی اجرا شده است.

او افزود: باتوجه به زیرسازی‌های نامناسب شبکه در این منطقه و ریزش خطوط، شرکت آب و فاضلاب اهواز، تمامی طرح جامع در منطقه کیانشهر و کلیه خیابان‌های درگیر فاضلاب این منطقه به مرحله اجرا در آمد.

رستمی اظهار داشت: جمعیت ساکن در این منطقه در سال ۷۷-۷۸، بالغ بر ۵ هزار نفر بود، این در حالی است که درحال حاضر ۲۵ هزار نفر جمعیت دارد و طرح فاضلاب براساس تعداد جمعیت ساکن در این منطقه در حال اجرا است.

این مقام مسئول تصریح کرد: در این عملیات، خطوط اصلی فاضلاب در نقاط مختلف کیانشهر درحال اجرا هستند، ضمن اینکه منوپمپ‌های قبلی را حذف کرده و ۲ ایستگاه پمپاژ اصلی و فرعی اجرا خواهد شد و با یک خط خروجی به سمت ایستگاه تصفیه فاضلاب اهواز انتقال خواهد یافت.

کارشناس و مدیر پروژه طرح ساماندهی فاضلاب منطقه کیانشهر اهواز بیان دشت: پس از بحران بوجود آمده به علت بارش‌های اخیر، تخلیه فاضلاب از منطقه انجام شد و زیرسازی‌های لازم صورت گرفت تا بتوانیم طرح جامع خطوط فاضلاب را عملی کنیم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.