سومین گردهمایی هنرمندان تئاتر دزفول برگزار شد

سومین گردهمایی انجمن هنر‌های نمایشی شهرستان دزفول با نام و یاد سردار شهید حاج قاشم سلیمانی در تالار ارشاد دزفول برگزار شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سومین گردهمایی انجمن هنر‌های نمایشی دزفول با نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و با حضور محمد یاقوت پور رئیس انجمن هنر‌های نمایشی استان خوزستان، سرگرد پاسدار غلام حسین پرهیزگار جانشین سپاه ناحیه دزفول، نادر سعادتی فرد رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول، سروش مداح رئیس انجمن هنر‌های نمایشی دزفول و هنرمندان تئاتر برگزار شد.

محمدحسین دهقان برنجی دبیر اجرایی دوازدهمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان مهر دزفول گزارشی از عملکرد جشنواره ارائه کرد و گفت: امسال ان شاءالله گام ملی شدن این جشنواره را برمی داریم و این نوید را می‌دهم افتتاحیه در یکی از محله‌های عمومی شهر با اجرای هنرمند شاخص کودک و نوجوان آقای مجید قناد برگزار خواهد شد.

او افزود: امسال جشنواره از دزفول به حومه و شهر‌های اقماری دزفول می‌رود و گروه‌های نمایشی انتخاب شده در مکان‌های مشخص شده اجرایی برای مردم و کودکان عزیز خواهند داشت.

دهقان برنجی تصریح کرد: از همه هنرمندان می‌خواهم تا ستاد جشنواره را در هرچه بهتر برگزاری این جشنواره یاری کنند.

سرگرد پاسدار غلام حسین پرهیزگار جانشین سپاه ناحیه دزفول گفت: سردار سلیمانی چه کرد که توانست عزیز دل‌ها شود؟ ما سردار‌های زیادی داریم، اما چرا ایشان بر دل می‌نشینند. حتما کاری انجام دادند که به دل بوده که این چنین بر قلب همه مردم نشسته اند و عزیز شده اند. هر قشر از جامعه ما هر کار خیری که بکنند پاداشت این کار خیر را می‌بینند.

او افزود: آن‌ها جسارت مقابله با سردار را نداشتند و یادمان نرود داعش خیلی فجایع به بار آورد و این سردار بود که آرامش را به ما داد و ما مدیون زحمات او هستیم و هنرمندان می‌توانند ویژگی‌های سردار را در قالب هنر به همه منتقل کنند و این ما هستیم که بعد از شهادت سردار باید همت و عظمت را بیشتر کنیم.

جانشین سپاه دزفول تصریح کرد: دستگاه رسانه غرب از زمان شهادت سردار خبر‌ها را به صورت دروغ گسترش داد و کار سپاه پاسداران را بی ارزش نشان داد، اما ما باید به هم اعتماد داشته باشیم و هر اعتمادی که داریم به خاطر آن خوب عمل کنیم تا به سرانجام برسیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.