۵ هزار حامی جدید به طرح اکرام ایتام و محسنین پیوستند

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: در یک ماه اخیر با اجرای پویش جذب حامی، بیش از ۵ هزار و ۳۰۰ حامی جدید به جمع نیکوکاران این نهاد پیوستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  مجید الهی راد با اشاره به اینکه هم‌اکنون اجرای طرح پویش جذب حامی به‌صورت یک طرح کشوری در حال اجرا است، افزود: هدف گزاری استان خراسان شمالی در این پویش، جذب ۱۵ هزار حامی بود که در یک ماه اخیر به همت امدادگران، پنج هزارنفرآن‌ها جذب شدند.

الهی راد افزود: با احتساب حامیان جدید هم‌اکنون بیش از ۲۹ هزار نیکوکار در طرح اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد استان خراسان شمالی با این نهاد همکاری دارند.

مدیرکل کمیته امداد استان خراسان شمالی با اشاره به اینکه هم‌اکنون بیش از شش هزار یتیم و کودک نیازمند تحت حمایت این نهاد قرار دارند، ادامه داد: بیش از سه هزار نفر از این کودکان یتیم و حدود سه هزار نفر نیز کودکان نیازمند با سرپرست بیمار، زندانی و سالمند هستند.

او عنوان کرد: هزار و ۵۰۰ نفر از این کودکان در شرایط بحرانی قرار دارند که به‌شدت نیازمند کمک‌های حامیان هستند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از کمک ۱۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومانی حامیان به ایتام تحت حمایت این نهاد طی ۹ ماهه امسال خبر داد و گفت: امیدواریم با مشارکت مردم نیکوکار، تمام ایتام تحت پوشش امداد از حامی مالی و معنوی برخوردار شوند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی به نحوه ارائه کمک‌ها به فرزندان ایتام و محسنین اشاره و تأکید کرد: کمک‌های مردمی در طرح اکرام ایتام و محسنین به‌صورت مستقیم از سوی حامیان به شماره کارتی که برای فرزندان مشمول در نظر گرفته‌شده واریز می‌شود و خیران می‌توانند با مراجعه به سایت کمیته امداد به آدرس www.emdad.ir در طرح اکرام ایتام و محسنین مشارکت و کمک‌های خود را به دست فرزندان نیازمند این استان برسانند.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.