رئیس هیئت تکواندو استان البرز:

علیزاده با تصمیم همسرش از ایران رفت/ او باید ادعا هایش را ثابت کند

نوذری گفت: تصمیم علیزاده مربوط به زندگی شخصی اش بود، اما او می‌توانست این موضوع را به شکل قشنگ تری مطرح کند.

محمد نوذری رئیس هیئت تکواندو استان البرز در گفت‌وگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره مهاجرت کیمیا علیزاده اظهار داشت: علیزاده از مطرح‌ترین تکواندوکاران کشورمان و تنها بانوی ایرانی بود که در المپیک مدال گرفت. علیزاده چند روز پیش با انتشار پستی در اینستاگرام اعلام کرد که برای همیشه از ایران رفته است. علیزاده متاهل است و با همفکری همسرش تصمیم به مهاجرت گرفته است. بنابراین نمی‌توانیم بابت این تصمیم خیلی به او خرده بگیریم، زیرا زندگی شخصی اش بوده و تصمیم گرفته در جایی دیگر به کارش ادامه دهد، اما اگر صحبتی کرده، خودش باید با دلیل آن‌ها را اثبات کند و پاسخگو باشد.


بیشتر بخوانید: پولادگر: ایرانیان قدرشناس‌ترین مردم دنیا هستند/ علیزاده همیشه مورد حمایت و پشتیبانی مردم و مسئولان بوده است


رئیس هیئت تکواندو استان البرز در ادامه گفت: فدراسیون تکواندو تا جایی که در توانش بود، بهترین امکانات و موقعیت‌ها را برای علیزاده فراهم کرد. در طول ۳ دهه فعالیتم در هیئت تکواندو استان البرز، هیچ وقت ندیده بودم برای یک ورزشکار تا این اندازه امتیاز در نظر گرفته شود و به او بگویند هر وقت آمدی، در تیم ملی به رویت باز است. تصمیم علیزاده شخصی بود و فقط بحث تکواندو و ورزش مطرح نبوده است. به هر حال او تصمیم گرفت برود، اما می‌توانست این موضوع را به شکل قشنگ تری مطرح کند.

نوذری درباره هدایایی که علیزاده پس از کسب مدال در المپیک و دیگر مسابقات جهانی دریافت کرد گفت: زمانی که علیزاده موفق شد در المپیک مدال بگیرد، استانداری البرز یک واحد آپارتمان به او هدیه داد. شهرداری البرز، باشگاه کَن و شورای اسلامی البرز هم به علیزاده هدایایی دادند. به هر حال علیزاده کار بزرگی کرده بود و تقدیر خوبی از او انجام شد. کسی برای علیزاده کم نگذاشت .

استانداری البرز یک واحد تجاری-اداری هم در مجموعه شهرک اوج به او داد و شورای اسلامی و شهرداری استان هم ۵۰ میلیون تومان به حساب او واریز کردند. البته علیزاده برای مناسبت‌های مختلف هم کم و بیش هدایایی دریافت می‌کرد.


بیشتر بخوانید: کیمیا علیزاده هنوز اظهار نظر رسمی نداشته است/ در‌ب‌های تیم ملی به روی او باز است


او در واکنش به این که گفته می‌شود مسئولان فدراسیون تکواندو به این ورزشکار بیش از اندازه بها دادند و علیه دیگر بازیکنان تبعیض قائل شدند گفت: کیمیا علیزاده جوانترین و اولین بانوی مدال آور ایران در المپیک بود. و از لحاظ فنی و فیزیکی توانایی‌های بالایی داشت و فدراسیون هم در بحث جوانگرایی به او اهمیت داد.


بیشتر بخوانید: ساعی: پناهندگی یک ذلت بزرگ برای هر شخص محسوب می‌شود


او در پایان افزود: به اعتقاد من با وجود تمام مشکلات مالی، فدراسیون تکواندو برای او کم نگذاشت. ما هم تلاش کردیم همیشه در کنار او باشیم و شخصا هر زمان هر کاری از دستم برمی آمد، برای او انجام دادم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار