برادر یکی از شهدای هواپیمای اوکراینی:

محمد برای مهاجرت به کانادا نرفته بود

علی اکبر صالحه گفت: برادرم برای ادامه تحصیل مقطع دکتری به تورنتو رفته بود و دوست داشت که هر چه زودتر به کشور بازگردد.

علی اکبر صالحه، برادر شهید محمد صالحه در مراسم یادبود جان‌باختگان سانحه هواپیمای اوکراینی در دانشگاه تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد:  محمد در تورنتو مدیریت محفل انس با قرآن را بر عهده داشت. آنجا با توجه به شرایط خاصی که دارد، کار‌های دینی بسیار سخت انجام می‌داد. او توانسته بود مدیریت این محفل را بر عهده بگیرد و قبل از رفتنش هماهنگی‌های جلسات قرآن را انجام دهد.

او افزود: شهادت لیاقت می‌خواهد، شاید اگر این اتفاق نمی‌افتاد به شخصیت محمد هم پی نمی‌بردیم.

برادر شهید محمد صالحه ادامه داد: محمد در روز آخری که می‌خواست از پیش ما برود، ما او را به حضرت زهرا (س) سپردیم و انشاءالله حضرت زهرا (س) خودشان دست محمد را بگیرند و شاید با این اتفاق بتوانیم کمی از سختی‌های اهل بیت را حفظ کنیم. 

او درباره اعتراضات اخیر گفت: اگر این افراد ناراحت هستند چرا به ما سر نمی‌زنند و فقط شلوغ می‌کنند؟. اصلا نمی‌خواهم رهبرمان را ناراحت و نگران ببینم.

صالحه ادامه داد: خیلی‌ها می‌گفتند؛ "محمد برای مهاجرت به کانادا رفته" در صورتی که او برای ادامه تحصیل مقطع دکتری به تورنتو رفته بود. او دوست داشت که هر چه زودتر دوره ۳ ساله دکتری به پایان برسد و به کشور بازگردد و به مردم خدمت کند.

برادر شهید صالحه تأکید کرد: محمد حتی قصد گذراندن مقطع دکتری در کشور داشت، اما با سختی‌ها و سنگ اندازی‌هایی که برایش ایجاد کردند قادر به ادامه تحصیل در کشور نبود و مجبور به سفر به کانادا شد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۱۰:۲۷ ۲۶ دی ۱۳۹۸
بابا 150 نفر فوت شدن همش چسبیدین به اونا 11 میلیون جوون بدبخت داریم همه تو کما هستن چرا کاری براشون نمیکنین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ هیچ کدوم هم خارج نرفتن همه مدرک بالا دارن هیچ کدوم هم پناهنده نشدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۱ ۲۵ دی ۱۳۹۸
الهی الهی
آخرین اخبار