نماینده، ولی فقیه در کردستان:

مردم در تشییع پیکر سردار دل‌ها عظمت جبهه مقاومت را به تصویر کشیدند

نماینده، ولی فقیه در کردستان گفت: ملت بزرگ ایران با حضور در مراسم تشییع پیکر مطهر سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، عظمت جبهه مقاومت را به تصویر کشید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، آیت‌الله سیدمحمد حسینی شاهرودی روز سه‌شنبه در همایش علما و روحانیون که به منظور گرامیداشت شهادت سردار سلیمانی و همرزمانش و سوگواری ایام فاطمیه در سنندج برگزار شد، اظهار داشت: تمام جبهه‌های مقاومت در جهان به برکت تلاش‌های شهید سلیمانی و نیرو‌های تربیت شده او مقابل دشمنان ایستاده‌اند و بی‌شک حضور گسترده ملت ایران در مراسم تشییع سردار دل‌ها این پیام را به تمام جهان داشت که انقلاب در عمق وجود شان قرار دارد.

او افزود: در کنار این حرکت پیروزمندانه، شاهد اتفاقات تلخ و ناگواری نیز در کشور بودیم که برای همه مردم و مسوولان بسیار ناراحت کننده بود اگر چه سرداران جان برکف سپاه در این اتفاق تلخ تمام مسوولیت را پذیرفتند، اما نباید سایر مسببین را نادیده گرفت.

نماینده، ولی فقیه در کردستان با بیان اینکه در شب حمله موشکی با توجه به تهدیدات آمریکا، کشورمان در شرایط عادی قرار نداشت، اضافه کرد: این موضوع که در اطلاع‌رسانی مقداری تاخیر صورت گرفت، دلیل بر پنهان کاری نبود و باید قبل از اطلاع‌رسانی بررسی‌های لازم انجام و اطمینان حاصل می‌کردند که دلیل سقوط هواپیما اصابت موشک بوده است.

او یادآور شد: این سطح از صداقت و شجاعت در تقبل تقصیر را در هیچ جای جهان نمی‌توان دید ضمن اینکه ما تربیت یافته مکتب اسلام هستیم و اسلام ما را بر مبنای صداقت و راستگویی تربیت کرده است.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.