راه ارتباطی ۱۸ روستای بخش گافر و پارامون بسته است/ مردم به اقلام غذایی نیاز دارند

امام جمعه بشاگرد گفت: بیشترین آسیب سیل در بشاگرد به منطقه گافر و پارامون وارد شده است و اکنون راه 18 روستای این بخش به سردشت بسته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام حسین غلامی امام جمعه بشاگرد اظهار کرد: راه ۱۸ روستای منطقه گافر و پارامون از توابع شهرستان بشاگرد بر اثر بارش شدید باران اکنون بسته است و به خودرو‌های سنگین بیشتری برای گشودن این راه نیاز است.

او با بیان این که طغیان رودخانه جگین بیشترین خسارات به بخش گافر و پارامون در بشاگرد وارد کرده است، گفت: مردم روستا‌های گافر به مواد غذایی و اقلام امدادی نظیر چادر، پتو، لوازم گرمایشی، آب، آرد، نان، تن ماهی، روغن و برنج نیاز دارند و باید این اقلام سریع‌تر به دست آنان برسد.

امام جمعه بشاگرد اضافه کرد: هنوز اقلام غذایی به ۱۵ روستای گافر و پارامون نرسیده است و ۱۷ روستا نیز هنوز برق ندارد، اما ارتباط تلفن برقرار است.

حجت‌الاسلام حسین غلامی گفت: منطقه بشاگرد، کوهستانی است و از آن جا که سیل بسیاری از زندگی مردم را با خود برده است، لذا وسایل گرمایشی، لباس گرم و پتو از عمده‌ترین نیاز‌های مردم گافر و پارامون است که ساعتی قبل این نیاز‌ها را با فرمانده نیروی دریایی سپاه نیز در میان گذاشتم و اکنون اکیپ‌های در راه هستند تا بخشی از این امکانات را به مردم منطقه برسانند.

او خواستار اختصاص اعتبار ویژه برای بهسازی و بازسازی منازل مردم آسیب دیده در این سیل شد و تصریح کرد: دام‌های زیادی در اثر سیل در این منطقه تلف شده‌اند و مردم جز همین دام‌ها و مزارع کشاورزی، راه معاش دیگری ندارند.

منبع: فارس

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.