بهره مندی بیش از ۵۱ هزار دانش آموز فارسی از آموزش‌های مهارتی

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای فارس گفت: ۵۱ هزار و ۱۳۴ دانش آموز فارسی از خدمات آموزشی این اداره کل در بخش دولتی بهره‌مند شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حشمت کوشکی، مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای فارس با اشاره به اینکه توسعه فرهنگ مهارت آموزی و حرکت در چارچوب نهضت مهارت افزایی در دستور کار این اداره کل قرار دارد، بیان کرد: در حال حاضر بیش از ۴۰ تفاهم نامه آموزشی در قالب همکاری با دستگاه‌های اجرایی، دانشگاه‌ها و مراکز علمی منعقد شده است.

او، تصریح کرد: امسال در بخش دولتی شاهد تحقق ۹۸ درصدی اهداف در حوزه فنی و حرفه‌ای بوده‌ایم که بیشترین اجرای تعهدات آموزشی این اداره کل در بخش‌های آموزش مراکز ثابت و سیار شهری با ۲۴ هزار و ۶۵۶ نفر، آموزش در صنایع و صنوف با ۵ هزار و ۳۸۲ نفر و آموزش به روستاییان با ۴ هزار و ۸۱۲ نفر بوده است.

کوشکی ادامه داد: امسال بر اساس تفاهم نامه‌های منعقد شده با مجامع امور صنفی، یک هزار و ۶۶۳ نفر با حضور در واحد‌های صنفی و تولیدی، آموزش‌های مهارتی را در محیط کار واقعی فرا گرفته‌اند.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای فارس افزود: آموزش‌های مهارتی در ۵۰ مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای دولتی و بیش از ۸۰۰ آموزشگاه آزاد به علاقه‌مندان ارائه می‌شود.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.