ارتباط مخابراتی مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات سیستان و بلوچستان گفت: ارتباط مخابراتی برخی مناطق در جنوب این استان که بر اثر بارش باران، سیلاب و بسته شدن مسیر‌ها قطع شده بود، هم‌اینک وصل شده و در هیچ کجای این استان قطعی نداریم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، نیک‌محمد بلوچزهی  مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات سیستان و بلوچستان اظهار داشت: بر اثر بارش باران و سیل در جنوب سیستان و بلوچستان ارتباط مخابراتی قصرقند، نیکشهر و بنت قطع شده بود که با تلاش نیرو‌های مخابرات وصل شد.

او گفت: هم‌اینک ارتباط مخابراتی در تمامی مناطق سیل‌زده استان برقرار شده و مشکلی در این زمینه وجود ندارد و اگر هم قطع شود موقتی بوده و فوری وصل خواهد شد.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات سیستان و بلوچستان افزود: شرکت ارتباطات ضمن ابراز همدردی با سیل زدگان در راستای مسئولیت اجتماعی و تسهیل ارتباطات در مناطق سیل‌زده تمامی مکالمات درون شبکه (به مقصد همراه اول و تلفن ثابت) را از روز گذشته تا پایان روز جمعه ٢٧ دی در شهر‌های کنارک، نیکشهر، فنوج، قصرقند، چابهار، سرباز، میرجاوه، دلگان و روستا‌های این مناطق رایگان اعلام کرد.

در همین راستا وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به منظور بازدید از مناطق سیل‌زده جنوب این استان صبح امروز (سه‌شنبه) وارد فرودگاه کنارک شد و به طور مستقیم به سمت نیکشهر حرکت کرد.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار