معاون وزیر راه وشهرسازی خبر داد؛

برگزاری جشن اتمام مسکن مهر شهر‌های بالای ۲۵ هزار واحد در آینده نزدیک/ حل مشکلات مسکن مهر از طریق تسهیلات متمم

نبیان گفت: به زودی شاهد برگزاری جشن پایان مسکن مهر در تمام شهر‌های بالای ۲۵ هزار نفر کشور خواهیم بود.

برگزاری جشن اتمام مسکن مهر در شهر‌های بالای ۲۵ هزار واحد/ حل مشکلات مسکن مهر از طریق منابع تسهیلاتبه گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  به نقل از روابط عمومی سازمان ملی زمین و مسکن،  علی نبیان مدیر عامل سازمان ملی زمین و مسکن با اشاره به ایجاد یک هیات ۵ نفره در هر استان متشکل از معاونان مسکن و بازآفرینی، شهرسازی و معماری، املاک و حقوقی، مسئولان بانک زمین و کارشناسان GIS ادارات کل راه و شهرسازی در استان‌ها گفت: این هیات موظف شده تا به طور ویژه و با حداکثر سرعت موانع موجود در اجرای طرح اقدام ملی را برطرف کند.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از حضور وزیر راه و شهرسازی برای افتتاح پروژه‌های اقدام ملی در استان‌های مازندران، کرمان و اردبیل در هفته‌های گذشته قدردانی کرد و افزود: سایر استان‌ها نیز برنامه خود برای افتتاح واحد‌های طرح اقدام ملی را برنامه ریزی کرده و به زودی اعلام می شود.


بیشتر بخوانید:قدمت برخی از ساختمان های خاص به ۳۰ سال افزایش یافت/۸۰ درصد سازندگان ساختمان سنتی ساز هستند


معاون وزیر راه و شهرسازی همچنین از لزوم اتمام پروژه‌های مسکن مهر فاقد مشکلات حقوقی با پیشرفت فیزیکی بالای ۳۰ درصد جاری خبر داد و اظهار کرد: براساس زمانبندی اعلام شده از طرف استان‌ها به زودی شاهد برگزاری جشن پایان مسکن مهر در تمام شهر‌های بالای ۲۵ هزار نفر کشور خواهیم بود.

او با اشاره به تامین مالی در قالب بند ب ماده ۸ قانون بودجه سال ۹۸ نیز اعلام کرد: خوشبختانه این بند در قانون بودجه سال ۹۹ نیز پیش بینی شده ضمن اینکه به دنبال حل مشکل پروژه‌های مسکن مهر از طریق تامین منابع تسهیلات متمم ۴۰ به ۴۵ میلیون تومان بانک مسکن نیز هستیم.

 نبیان در پایان به مدیران کل راه و شهرسازی کشور توصیه کرد از ظرفیت شورای مسکن استان نهایت استفاده را نمایند تا بتوانند با همکاری تمام بخش‌های مختلف اجرایی در استان از جمله استانداری‌ها و سایر دستگاه‌های دولتی مشکلات مردم را حل کنند.

 انتهای پیام/

برچسب ها: مسکن مهر ، بازار مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار