دیدار مدیرکل صداوسیمای مرکز آذربایجانشرقی با مسئولین و اهالی شهرستان سراب

مدیرکل صداوسیمای مرکز آذربایجانشرقی با مسئولین و اهالی شهرستان سراب دیدار و گفتگو کرد.

دیدار مدیرکل صداوسیمای مرکز آذربایجانشرقی با مسئولین و اهالی شهرستان سراببه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،مرتضی صفری مدیرکل صدا وسیمای مرکز آذربایجانشرقی با اشاره به حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی گفت:اقدام نابخردانه ترامپ در ترور سردار سلیمانی و ماجرا جویی های آمریکا در منطقه باعث بروزخطای انسانی و مورد هدف قرار گرفتن هواپیمای مسافربری شد .

 او در دیدار با مسئولین ،اصناف و روسای هیئت های ورزشی شهرستان سراب با قدردانی ازاعلام صریح و شفاف و قبول مسئولیت این حادثه ازسوی عالیترین فرماندهان سپاه پاسداران افزود:این خطا و اشتباه در زمان جنگ و آمادگی کامل نیروی نظامی ایران برای مقابله با هرگونه تحرکات تهدیدی دشمن روی داد.

او با اشاره به جانفشانی و ایثارگریهای نیروهای سپاه در طول ۴۱سال عمر انقلاب اسلامی در همه عرصه هاگفت:افکار عمومی نباید با حرفها وشایعات غلط از سوی استکبار جهانی و معاندین نظام خدشه دار شود.
صفری افزود:دشمن با استفاده از ابزارهای پیشرفته در حوزه رسانه و صرف هزینه های میلیاردی ،به دنبال از بین بردن عزت و اقتدار ایران اسلامی و رسیدن به اهداف شوم خود می باشد .

مدیرکل صدا وسیمای مرکز آذربایجانشرقی در ادامه با قدردانی از تلاشهای اعضای مدیریت بحران استان و شهرستانهای سراب و میانه در زلزله اخیر مناطق آذربایجانشرقی گفت:از اولین ساعات وقوع این حادثه تا به امروز ،رسانه ملی با انعکاس فعالیتها و کمبودها در کنار مردم و مسئولین بوده و فرصت دخالت به رسانه های بیگانه نداده است .

اوبا بیان اینکه تا اتمام مراحل اسکان ،مطالبات حادثه دیدگان را پیگیری می کنیم افزود:در این راستا ،تا کنون در حدود ۸۰ساعت برنامه خبری و تولیدی از شبکه استانی سهند پخش شده است .

صفری،با اشاره به نقش صدا وسیما در ایجاد امید آفرینی در بین مردم و نقد منصفانه ازمسئولین گفت:با انعکاس کمبودها و مطالبات حادثه دیدگان و پیگیری آنها ازمسئولین برخی از مشکلات در زمان مناسب حل شد .

اوبا بیان اینکه توجه به عرصه های ورزشی و قهرمانان این حوزه ،کم هزینه ترین روش مقابله با آسیب های اجتماعی است از معاونین مرکز خواست تا در برنامه های تولیدی خود توجه بیشتری به ظرفیت و استعدادهای ورزشی شهرستان سراب داشته باشند .

در ادامه مجتبی ابراهیمی معاون اخبار و اطلاعات صدا وسیمای مرکز آذربایجانشرقی با اشاره به ارتقای سطح کیفی و محتوایی تولیدات خبری در سالجاری گفت:با برگزاری دوره های آموزشی در شهرستانها و با استفاده ازاساتید مجرب دانشگاهی در این حوزه ،تلاش داریم خبرنگاران را با فنون و روش های پیشرفته و جدید خبری آشنا کنیم .

اوبا اشاره به پوشش خبری مناطق زلزله زده سراب گفت:تا کنون بیش از۱۸۲خبر ،گزارش و ارتباط زنده تصویری و تلفنی با موضوع انعکاس تلاشها و پیگیری مشکلات ازبخش های خبری این مرکز پخش شده است .

اوبا بیان اینکه سراب از لحاظ تولید و پخش گزارش های خبری جز ءشهرستانهای برتر استان می باشد افزود:این شهرستان در سه ماهه سوم سالجاری ،رتبه دوم استانی را کسب کرده است .

ایرج ثقفی فرماندار سراب   نیز با بیان اینکه ،انعکاس فعالیت ها و بیان مشکلات حادثه زلزله اخیر از شبکه استانی سهند ،موجب اتحاد و همبستگی بیشتر بین مردم و مسئولین شد افزود:نگاه علمی،فنی و حرفه ای به نیازها و کمبودها و همچنین پیگیری آنها از رسانه ملی موجب تامین امکانات بیشترو برطرف شدن مشکلات در منطقه شد .

اونقش و جایگاه صدا وسیما رادر مقایسه با سایر رسانه های جمعی برتر دانست و افزود:مردم اخبار رسمی را از طریق رسانه ملی وشبکه های استانی دنبال کرده و براساس اطلاعات حاصله برای آینده وزندگی خود تصمیم گرفته و برنامه ریزی می کننند.

در این دیدار،تهیه و تولید برنامه های زنده تلویزیونی از برگزاری مسابقات ورزشی در سطح بین المللی و کشوری سراب،توجه بیشتر برنامه سازان به ظرفیت های کشاورزی ،دامپروری و گردشگری منطقه از مهمترین موضوعاتی بود که ازمدیرکل صدا و سیما درخواست شد .

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار