مراسم گرامیداشت جان باختگان حادثه هواپیما در دانشگاه تبریز برگزار شد

مراسم گرامیداشت جان باختگان حادثه غمبار سانحه هوایی در مسجد دانشگاه تبریز و با حضور استادان، کارمندان و دانشجویان این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،حجت الاسلام رحیم همزبان استاد دانشگاه تبریز در این مراسم ضمن تسلیت حوادث اخیر و با اشاره به فرارسیدن سالگرد حمله هوایی رژیم بعثی به دانشگاه تبریز در ۲۷ دی ماه، به جایگاه صبر در دین اسلام اشاره کرد و افزود: در راه جهاد باید ضربات جنگ را تحمل کرد و مصداق آن شهید سپهبد سلیمانی است.

او گفت: برای رسیدن به نتایج مطلوب باید رنج دید و تحمل کرد، زمین اگر تیغ شخم را تحمل نکند نمی‌تواند بارور شود و باید در برابر مصائب، صبر و بردباری به خرج داد و ما مسلمانان و مومنان اعتقاد داریم خدایی که بر جهان حاکم است، حکیم و داناست.

او در ادامه به جان باختگان سانحه هوایی اشاره کرد و گفت: آمریکا از روی دشمنی، فضایی ایجاد کرد که باعث بروز این اشتباه شد.

او افزود: صبر در برابر قضای پروردگار، زیباست و زیباتر از آن رسیدن به مرحله‌ی رضا در برابر قضای الهی‌ست و ان شاء الله بازماندگان این حوادث و ملت عزیز ایران در برابر این قضای الهی به مقام رضا برسند.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: حادثه ، سانحه هوایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.