از ابتدای سال چهار آموزشگاه فاقد مجوز پلمب شدند

رئیس اداره مشارکت‌های مردمی آموزش و پرورش استان کرمانشاه از فعالیت ۵۰۱ آموزشگاه‌ علمی آزاد و زبان‌های خارجی در این استان خبر داد.

 آموزشگاه فاقد مجوز به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، روح الله اعظمی  با بیان اینکه در حال حاضر در سطح استان کرمانشاه ۵۰۱ آموزشگاه‌های علمی آزاد و زبان‌های خارجی شامل ۲۹۸ آموزشگاه زبان و ۲۰۲ آموزشگاه علمی آزاد وجود دارد گفت: از ابتدای سال تاکنون ۵۰ مجوز تأسیس آموزشگاه‌های علمی آزاد و زبان‌های خارجی در سطح استان صادر شده است.

او  با تاکید بر اینکه برخورد با آموزشگاه‌های غیرمجاز خوشایند است، گفت: به منظور نظارت بر آموزشگاه‌های علمی آزاد و زبان‌های خارجی نماینده دادستانی، تعزیرات حکومتی، فنی و حرفه‌ای و گروه صنف آموزشگاه‌ها پای کار هستندطی سال گذشته ۱۰ آموزشگاه و از ابتدای سال چهار آموزشگاه فاقد مجوز در سطح استان پلمب شده است.

اعظمی با بیان اینکه اخذ مجوز تأسیس آموزشگاه‌ها سخت نیست، عنوان کرد: متقاضیان تأسیس آموزشگاه با داشتن حداقل ۳۰ سال سن و مدرک کارشناسی می‌توانند با مراجعه به سامانه مشارکت‌های مردمی استان کرمانشاه -خدمات الکترونیک نسبت به ثبت درخواست اقدام کنند.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار