امیر سرتیپ نصیرزاده با مادر خلبان شهید همایون شوقی دیدار کرد

فرمانده نیروی هوایی ارتش در راستای ارج نهادن به مقام شهدا با مادر خلبان جاوید الاثر همایون شوقی و خانواده خلبان شهید علی نقی اشتری در اصفهان دیدار و از آنها دلجویی کرد.

امیر سرتیپ نصیرزاده با مادر خلبان شهید همایون شوقی دیدار کردبه گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از روابط عمومی نهاجا، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیر زاده فرمانده نیروی هوایی ارتش در دیدار با مادر خلبان جاوید الاثر همایون شوقی در اصفهان ضمن تجلیل از مقام شامخ مادران شهدا، صبوری و شکیبایی ایشان را سرمشق همه دست اندرکاران و مایه دلگرمی برای حرکت امیدوارانه در مسیر شهدا عنوان کرد.
امیر نصیرزاده در ادامه افزود: دیدار با یادگاران شهدا، فرصت مغتنمی برای تامل بیش از پیش درباره میراث گرانقدریست که امروز به نسل جوان و مسئولین رسیده است .

در این دیدار مادر شهید شوقی که در آستانه ۹۰ سالگی می باشد و به تازگی از مراسم تشییع پیکر مطهر شهید سپهبد قاسم سلیمانی در مشهد مقدس بازگشته بود با اعلام انزجار از گستاخی و دشمنی امریکا، ضمن دعا برای توفیق همکاران فرزند شهیدش در نیروی هوایی ، از فرمانده نیروی هوایی بخاطر سرکشی و دلجویی از خود قدردانی کرد .

گفتنی است، فرمانده نیروی هوایی ارتش علاوه بر این با خانواده خلبان شهید علی نقی اشتری نیز دیدار و از ایشان دلجویی کرد .
 
انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
-
علب
۱۵:۳۱ ۱۱ تير ۱۳۹۹
مادر شهید آسمانی شد روحش شاد
آخرین اخبار