واشنگتن‌پست، دروغ ترامپ درباره حمله ایران به عین‌الاسد را فاش کرد

واشنگتن‌پست، ضمن انتشار گزارشی، اعتراف کرد که حمله نظامی ایران به پایگاه عین‌الاسد، خسارت جانی برای آمریکایی در برداشته است.

خسارات حمله موشکی ایران به عین الاسدبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از واشنگتن‌پست، در حالی که تاکنون مقامات آمریکایی اصرار داشتند که حمله موشکی ایران به پایگاه عین‌الاسد در پاسخ به ترور سردار سلیمانی هیچ تلافات و یا مجروحی به همراه نداشته، گزارشی که واشنگتن‌پست بر اساس مستنداتی منتشر کرده، این ادعا را رد می‌کند.

بر اساس این گزارش، اظهارنظر آمریکایی‌ها، ازجمله ترامپ که مدعی شده بود خسارت‌های حداقلی‌ای به این مقر نظامی رسیده، دروغ بوده است.

به گفته واشنگتن‌پست، دست‌کم ده‌ها تن بر اثر موج انفجار‌ها حالت هوشیاری خود را از دست داده و مورد مداوا قرار گرفته‌اند.

۲ سرباز نیز از شدت انفجارها، از پست‌های نگهبانی خود به بیرون پرتاب شدند.

واشنگتن‌پست، پیش‌تر نیز در واکنش به حمله موشکی ایران به پایگاه تروریست‌های آمریکایی، نوشت: «شاهدان عینی می‌گویند با اصابت هر موشک بالستیک ایران به این پایگاه، آسمان منطقه تا شعاع چند کیلومتر روشن می‌شد! ده‌ها سرباز نیز در مصاحبه با ما (خبرنگار واشنگتن‌پست) در توصیف این حمله اعلام کردند با اصابت هر موشک احساس می‌کردند که هوا از شدت انفجار، کمی گرمتر می‌شود».

روزنامه آمریکایی واشنگتن‌پست پیش از این نیز با انتشار تصاویری جدید از حمله سپاه به عین الاسد در مطلبی به تشریح پاسخ موشکی سپاه پاسداران پرداخت.

خسارات حمله موشکی ایران به عین الاسد

خسارات حمله موشکی ایران به عین الاسد

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۰:۲۶ ۲۵ دی ۱۳۹۸
چه لذتی داره دیدن این صحنه ها...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۲ ۲۵ دی ۱۳۹۸
چگونه است که 1 دقیقه بعد از ترور سردار سلیمانی یک گروه میان از جسد سوخته و تکه پاره فیلم میگیرن و در شبکه های اجتماعی نشر حداکثری میدن اما از سربازان زخمی و کشته شده پایگاه عین الاسد عکس و فیلم یک سرباز هم منتشر نمی شود.

امریکا خیلی زرنگ تشریف دارد.اما حمله موشکی سپاه جواب دندان شکنی بود برای سلاح کشتارشان (پهپاد های ترور)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۸ ۲۴ دی ۱۳۹۸
قشنگ زمینش شخم خورده
آخرین اخبار