سواد رسانه‌ای ضرورتی واجب برای جامعه

یک استاد حوزه و دانشگاه گفت: سواد رسانه‌ای برای جامعه ما بسیار ضروری و واجب است.

سواد رسانه‌ای ضرورتی واجب برای جامعهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حجت‌الاسلام سید مجتبی حسینی یمین استاد حوزه و دانشگاه، امشب در مراسم گرامیداشت یاد جانباختگان سانحه هواپیمای اوکراینی با با اشاره به اینکه امروز در عرصه رسانه درگیر هستیم و یک اظهار نظراشتباه می‌تواند عاقبت نامناسبی به دنبال داشته باشد گفت: سواد رسانه‌ای برای جامعه ما از آب هم واجب‌تر است.
او بابیان اینکه جامعه دچار فتنه شود ایمان برخی متزلزل می‌شود افزود: خداوند متعال برخی شکست‌ها و پیروزی‌ها را به وجود می‌آورد تا ایمان افراد مشخص شود.

حسینی یمین ابراز داشت: در سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی همه تقصیر‌ها بر گردن یک نفر نیست، همه افرادی که دچار اشتباه شدند باید مسئولیت خود را بپذیرند.

او اضافه کرد: داغ از دست دادن هموطنانمان در پرواز اوکراین بسیار سنگین است، اما نباید فراموش کنیم که در عرصه نظامی علیه آمریکا برد بزرگی به دست آوردیم.

او با اشاره به اینکه امروز در عرصه جنگ نرم هستیم بیان کرد: در دنیای امروز می‌توان ملتی را دید که در عرصه سخت ببرد و در عرصه نرم ببازد و یا برعکس آن اتفاق بیافتد.

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه در عرصه جنگ رسانه نیز این بحث وجود دارد اظهار داشت: هدف قرار دادن پایگاه نظامی آمریکا توسط جمهوری اسلامی ایران یک برد بزرگ نظامی است، اما برخی در عرصه رسانه به گونه‌ای عمل می‌کنند که این پیروزی بزرگ را شکست نشان دهند.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.