تیم‌های فارس و کرمانشاه صدرنشین مسابقات والیبال کارگران کشور

تیم‌های فارس و کرمانشاه به دیدار فینال مسابقات والیبال کارگران کشور در کرمانشاه راه پیدا کردند.

والیبال کارگرانبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، در رقابت‌های نیمه نهایی که عصر امروز برگزار شد، کرمانشاه با نتیجه ۲ بر صفر زنجان را شکست داد و فارس هم ۲ بر صفر لرستان را مغلوب کرد.

مسابقات والیبال کارگران کشور با شرکت ۶ تیم از روز گذشته (دوشنبه) در مجموعه ورزشی کارگران کرمانشاه در قالب ۲ گروه سه تیمی آغاز شد.

در گروه اول تیم‌های کرمانشاه، همدان و فارس و در گروه دوم نیز زنجان، هرمزگان و لرستان با یکدیگر به رقابت پرداختند.

در مسابقات صبح روز نخست، ابتدا زنجان از گروه دوم با حساب ۲ بر صفر از سد هرمزگان گذشت و تیم کرمانشاه نیز از گروه اول با همین نتیجه همدان را شکست داد.

در مسابقات عصر نیز زنجان از گروه دوم با حساب ۲ بر صفر لرستان را از پیش رو برداشت و فارس هم از گروه اول با همین نتیجه همدان را مغلوب کرد.

مرحله گروهی مسابقات والیبال کارگران کشور صبح امروز (سه شنبه) با انجام ۲ مسابقه به پایان رسید که ابتدا لرستان با حساب ۲ بر صفر هرمزگان را شکست داد و تیم کرمانشاه نیز مقابل فارس با همین نتیجه تن به شکست داد.

بر این اساس و با توجه به نتایج کسب شده در ۲ گروه، تیم‌های فارس و کرمانشاه با صدرنشینی در گروه‌های خود مجور حضور در دیدار فینال را کسب کرده و برای قهرمانی رودروی یکدیگر قرار خواهند گرفت.

تیم‌های والیبال کارگران لرستان و زنجان نیز به دیدار رده بندی راه یافتند.

مسابقات رده بندی و فینال رقابت‌های والیبال کارگران کشور به ترتیب ساعت ۹ و ۱۰ صبح فردا (چهارشنبه - ۲۵ دی) در مجموعه ورزشی شماره یک کارگران کرمانشاه و مراسم اختتامیه نیز ساعت ۱۱ ظهر این روز برگزار می‌شود.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.