جنبش مسیحی بابلیون عراق خواستار مشارکت مردم در تظاهرات میلیونی شد

جنبش مسیحی بابلیون عراق ضمن اعلام حمایت از دعوت مقتدی صدر برای تظاهرات میلیونی علیه حضور نظامیان تروریست آمریکایی خواستار مشارکت گسترده مردم در این تظاهرات شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از المیادین، ریان الکلدانی، دبیرکل جنبش مسیحی بابلیون عراق ضمن اعلام حمایت از دعوت مقتدی صدر، رئیس جریان صدر برای حضور در تظاهرات میلیونی علیه حضور نظامیان آمریکایی در عراق خواستار مشارکت گسترده مردم در این تظاهرات شد.

از ملت خود می‌خواهیم به ندای عراق پاسخ دهند و زیر پرچم کشورشان گرد آیند تا یکصدا فریاد بزنیم "نه به اشغالگر".

در همین حال گردان‌های حزب الله عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد: «ملت شجاع ما گزینه‌های متعددی برای پاسخ‌گویی به افزایش تجاوز نیرو‌های اشغالگر در اختیار دارد که از جمله آن ورود به صفحه جدیدی از پیکار است. ملت صبور و مجاهد عراق حماسه مردمی بزرگی را رقم خواهند زد.»

پیش از این مقتدا صدر، هادی العامری، قیس الخزعلی و شیخ اکرم الکعبی به عنوان رهبران گروه‌های مقاومت اسلامی عراق، در فراخوانی از مردم این کشور خواستند در تظاهرات میلیونی ضد آمریکایی که بزودی برگزار خواهد شد شرکت کنند.

شبکه المیادین به نقل از هادی العامری نوشت: «از مردم عراق می‌خواهیم تا در تظاهرات میلیونی علیه اشغالگری آمریکا که مقتدی صدر خواستار برگزاری آن شده، شرکت کنند.»

در همین حال «اکرم الکعبی»، دبیر کل جنبش مقاومت اسلامی «النجباء» نیز ضمن استقبال از فراخوان مقتدی صدر، از مردم عراق خواست تا در این تظاهرات میلیونی شرکت کنند.

روز سه‌شنبه، ۲۴ دی، رهبر جریان صدر عراق خواستار برگزاری تظاهرات میلیونی در محکومیت حضور نیرو‌های آمریکایی در کشورش شد.

مقتدی صدر خواهان برگزاری تظاهرات میلیونی در محکومیت حضور نیرو‌های آمریکایی و نقض حاکمیت کشورش شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار