محدودیت وممنوعیتی برای ادامه فعالیت مدارس هیئت امنایی وجود ندارد

معاون وزیر و رییس مدارس غیر دولتی کشور گفت:محدودیت وممنوعیتی برای ادامه فعالیت مدارس هیئت امنایی وجود ندارد.

محدودیت وممنوعیتی برای ادامه فعالیت مدارس هیئت امنایی وجود نداردبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،معاون وزیر و رییس مدارس غیر دولتی کشور با اشاره به پوشش ۱۱ و ۸ صدم درصدی پوشش دانش آموزان در مدارس غیر دولتی گفت: این تعداد دانش آموز در ۱۹ هزار و ۷۰۰ مرکز آموزشی ومدرسه غیر دولتی مشغول تحصیل هستند.

زینی وند الگوی شهریه مدارس غیر دولتی را بر اساس ۷ سر فصل و ۱۳ عنوان اعلام کرد و افزود: شهریه مدارس غیر دولتی بر اساس برنامه‌های آموزشی و پرورشی و فوق برنامه‌ها در شهریه دانش آموزان لحاظ می‌شود.

او اهداف اصلی برنامه‌های آموزشی الکترونیکی در مدارس غیر دولتی را ارتقا برنامه‌های آموزشی مدارس دانست و افزود: برای سال تحصیلی آینده ۵ برنامه را هدفگذاری کرده ایم که شامل ایجاد بستر سخت افزار، نرم افزار، افزایش کیفیت، مهارت آموزی و استعداد یابی هدفگذاری شده است.

رییس مدارس غیر دولتی کشور در باره ممنوعیت فعالت مدارس هیئت امنایی هم گفت: بر اساس راهکار‌ها و رفع چالش‌ها وایراداتی که دیوان عدالت اداری گرفته است، آیین نامه‌های فعالیت این نوع مدارس از سوی دولت ابلاغ شده و هیچ محدودیت وممنوعیتی برای ادامه فعالیت ندارند.
 
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.