پرداخت ۴۷۹ میلیارد تومان تسهیلات بانک مسکن به سیل زدگان لرستانی

مدیرشعب بانک مسکن لرستان گفت: ۴۷۹ میلیارد تومان اعتبار در قالب ۱۶هزارو ۷۱۶ فقره انواع تسهیلات به سیل‌زدگان لرستان توسط بانک مسکن پرداخت شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، مرتضی دهداری زاده مدیرشعب بانک مسکن لرستان  با خبرنگاران اظهار داشت:تسهیلات خرید مسکن در مراکز استان‌ها و شهرهای بالای ۲۰۰ هزار جمعیت از ۵۰ میلیون به ۸۰ میلیون برای انفرادی ها و برای زوجین از ۸۰ میلیون به ۱۶۰ میلیون تومان افزایش یافته است.

او گفت: در سایر شهرهای استان ۶۰میلیون انفرادی و ۱۲۰ میلیون تومان برای زوجین است که متقاضیان می‌توانند از ۴۰ میلیون تومان وام تعمیرات هم بهره مند شوند و تسهیلات پرداخت شده با بازپرداخت ۱۲ ساله با سود ۱۷.۵ درصد و تسهیلات تعمیرات پنج ساله می‌باشد.

دهداری زاده با بیان اینکه هیچگونه محدودیت برای پرداخت تسهیلات مسکن وجود ندارد و متقاضیان با اوراق گواهی حق تقدم می‌توانند استفاده کنند افزود:در راستای افزایش اثربخشی تسهیلات نسبت به ارزش املاک مسکونی بانک مسکن اقدام به افزایش حدود ۴۰ درصد تسهیلات از محل اوراق گواهی حق تقدم نموده است.

او بیان کرد: سال گذشته هشت هزار و ۷۳۶ فقره انواع تسهیلات به متقاضیان پرداخت شد.

دهداری زاده با اشاره به اینکه بانک مسکن سه هزارو ۴۵۰ میلیارد ریال از مردم طلبکار است گفت: سال گذشته از طریق تبصره ۳۵ بخش زیادی از بخشودگی های بدهکاران تعیین تکلیف شد.

او بیان کرد: لرستان رتبه یک مطالبات معوق در کشور را دارد همچنین در طرح میثاق برای بدهکاران در تمامی سطوح پیش بینی هایی در جهت تخفیف های چشمگیر صورت گرفته و بدهکاران تعیین تکلیف می‌شوند.

دهداری زاده همچنین افزود: ۱۶۸ تخته فرش با همکاری استانداری و از طریق سامانه به سیل‌زدگان اهدا شده است.

مدیرشعب بانک مسکن لرستان گفت: ۳۶ دستگاه خودپرداز، ۱۶ دستگاه شعبه کیوسک و بیش از یکهزار و ۳۹۶ پوز در لرستان وجود دارد.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار