برگزاری مراسم تشییع پیکر شهدای سانحه هواپیمایی در همدان برگزار می شود

مراسم تشییع پیکر شهدای حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی با حضور گسترده مردم این استان و خانواده شهدا فردا برگزار می‌شود.

برگزاری مراسم تشییع پیکر شهدای همدانی سانحه هواپیمای اوکراینیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، فردا ساعت ۹:۳۰ دقیقه صبح شهدایی  سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی که اصالتا همدانی بودند و هویتشان از سوی پزشکی قانونی شناسایی و اعلام شده است، از مسجد جامع شهر همدان واقع در خیابان شهدا تشییع می‌شوند.

بر اساس لیست اعلام شده پزشکی قانونی تهران پیکر شهیده سیده زهرا نقیبی، شهیده بهاره حاج اسفندیاری، شهیده آنیسا صادقی و شهید میرمحمد مهدی صادقی شناسایی شده و بقیه اجساد نیز در حال بررسی است.

تعداد افراد ساکن استان همدان که در هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ اکراینی حضور داشته اند، خانواده‌ای سه نفره شامل همسر و دخترشان به نام‌های بهاره حاج اسفند یاری، میرمحمد مهدی صادقی و آنیسا صادقی و همچنین خانواده‌ای دو نفره به نام‌های سیده زهرا نقیبی و محمد عباسپور، میترا احمدی از همدان، کسری ساعتی از همدان و میلاد نهاوندی از ملایر بوده اند.

صبح روز چهارشنبه ۱۸ دی هواپیمای اوکراینی پس از خروج از فرودگاه امام خمینی (ره) در نزدیکی شهریار سقوط کرد که در این سانحه تعداد ۱۷۶ مسافر جان باختند. به گفته منابع خبری ۱۶۷ نفر از این تعداد مسافر و ۹ نفر آن، پرسنل و خدمه هواپیما بودند و بنا به گفته پزشکی قانونی تاکنون اسامی۱۲۳ نفر از قربانیان سقوط هواپیمای اوکراینی شناسایی شده است.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.