برخورد با متصرفان اراضی ملی در دستور کار منابع طبیعی و دستگاه قضایی

دادستان کرج گفت: برخورد با متصرفان اراضی ملی توسط اداره منابع طبیعی ودستگاه قضایی در دستور کار قرار گرفت.

متصرفان اراضی ملی با برخورد قضایی روبرو می شوندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، حسن مددي ، دادستان مرکز استان البرز گفت: اقدامات فرهنگی منابع طبیعی در ماه‌های اخیر نشان از همت بلند کارکنان منابع طبیعی استان دارد که به عنوان عاملی پیشگیرانه در وقوع جرم و تجاوز به اراضی ملی بسیار کارآمد بوده است.

مددی افزود:با توجه به اینکه با تمام مسائل در حوزه منابع طبیعی آشنا هستم در تمام موارد پشتیبان و همراه منابع طبیعی خواهم بود و با متخلفان در این حوزه برخورد قاطع و شدید خواهد شد.

او گفت:  متصرفان به اراضی ملی بدانند که پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری، دستگاه قضایی استان همچون گذشته با همکاری دستگاه‌های اجرایی نظیر منابع طبیعی در برخورد قاطعانه با زمین خواران و قاچاقچیان چوب آلات و زغال جنگلی از هیچ گونه تلاشی دریغ نخواهد کرد.

حامد فرضی، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز،  نیز با تاکید بر ضرورت فرهنگسازی در بهره‌ برداری اصولی و حفاظت از منابع ملی افزود: در راستای تحقق فرمایش مقام معظم رهبری که فرموده‌اند «فرهنگ منابع طبیعی باید به معارف عمومی تبدیل شود» بایستی پیشگیری را قبل از درمان سرلوحه کار خود قرار دهیم و به گونه‌ای اقدام کنیم تا اقشار مختلف جامعه به منابع طبیعی به عنوان سرمایه‌هایی ملی نگاه کنند تا برای آیندگان حفظ و حراست شود.

انتهای پیام  / ر . م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.