جدال حساس سایپا و نامی نو در هفته بیست و یکم فوتسال بانوان

هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتسال بانوان جمعه ۲۷ دی ماه با برگزاری ۶ دیدار در شهر‌های مختلف ایران پیگیری می‌شود.

پنجشنبه////جدال حساس سایپا و نامی نو در هفته بیست و یکم فوتسال بانوان

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتسال بانوان جمعه ۲۷ دی ماه ساعت ۱۰ صبح با برگزاری ۶ دیدار در شهر‌های تهران، اصفهان، شیراز، کرمان و مشهد پیگیری می‌شود و در حساس‌ترین بازی این هفته ۲ تیم مدعی سایپا تهران و نامی نو اصفهان برای جدالی حساس به مصاف یکدیگر می‌روند.

برنامه بازی‌های هفته بیست و یکم به شرح زیر است:

رهیاب تهران _ مس رفسنجان

تیم رهیاب تهران در یکی از دیدار‌های حساس هفته میزبان مس رفسنجان خواهد بود، تیم رهیاب تا اینجای لیگ با ۲۹ امتیاز در جایگاه ششم جدول قرار دارد و فاصله‌ای ۱۱ امتیازی با حریف رده پنجمی خود دارد، هر چند بسیار بعید به نظر می‌رسد که بازیکنان رهیاب بتوانند به مرحله پلی آف رقابت‌های امسال صعود کنند، اما آن‌ها نهایت تلاش خود را برای کسب نتیجه در دیدار‌های باقی مانده به کار می‌گیرند. در سوی دیگر تیم مس رفسنجان با ۴۶ امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به تیم هیئت خراسان در رده دوم جدول قرار دارد و برای بازگشت به صدر جدول نیاز به سه امتیاز این دیدار دارد.

هیئت فوتبال اصفهان _ ملی حفاری

تیم هیئت فوتبال اصفهان در این هفته میزبان ملی حفاری خواهد بود، هیئت اصفهان در لیگ امسال نتوانست نتایج چندان خوبی کسب کند و با چهار امتیاز در انتهای جدول قرار دارد، اما در طرف دیگر تیم ملی حفاری یکی از مدعیان بزرگ مسابقات بانوان به شمار می‌آید که اکنون با ۴۵ امتیاز در رده سوم است و می‌تواند در صورت کسب پیروزی در بازی روز جمعه به صدر جدول صعود کند.

پویندگان فجر شیراز _ پالایش نفت آبادان

پویندگان فجر شیراز در دیگر بازی این هفته به مصاف پالایش می‌رود، هر چند که این ۲ تیم شانسی برای صعود به مرحله پلی آف رقابت‌ها ندارند، اما برای کسب نتایج بهتر در مسابقات باقی مانده تلاش بسیاری می‌کنند. پویندگان در حال حاضر با ۱۶ امتیاز در جایگاه نهم و پالایش آبادان با ۲۷ امتیاز در جایگاه هفتم جدول قرار دارد. این تیم آبادانی در صورت کسب سه امتیاز این دیدار به رده ششم لیگ صعود می‌کند.

دختران کویر مس کرمان _ پارس آرا شیراز

دختران کویر مس کرمان در هفته بیست و یکم میزبان پارس آرا خواهند بود، تیم دختران در حال حاضر با ۲۳ امتیاز در جایگاه هشتم جدول قرار دارد و با توجه به امتیازات بسیار بالای مدعیان لیگ این تیم کرمانی شانسی برای صعود به پلی آف ندارد، تیم دختران در لیگ سال گذشته توانسته بود به عنوان چهارمی مسابقات برسد. در طرف دیگر تیم پارس آرا با ۱۳ امتیاز در رده دهم است و از شرایط امتیازی خوبی برخوردار نیست.

سایپا تهران _ نامی نو اصفهان

سایپا تهران در حساس‌ترین بازی این هفته میزبان نامی نو اصفهان خواهد بود. این ۲ تیم رقابت بسیار حساس و نزدیکی برای قرار گرفتن در بین چهار تیم بالای جدول و صعود به مرحله پلی آف رقابت‌ها دارند. تیم سایپا در حال حاضر با ۴۱ امتیاز در رده چهارم و نامی نو با ۴۰ امتیاز در جایگاه پنجم قرار دارد.

هیئت فوتبال خراسان رضوی _ شهروند ساری

هیئت فوتبال خراسان در این هفته میزبان شهروند ساری خواهد بود، تیم هیئت خراسان اکنون با ۴۶ امتیاز و تفاضل گل بیشتر نسبت به تیم مس رفسنجان در صدر جدول قرار دارد و اگر سه امتیاز این دیدار را کسب کند، همچنان در رده اول باقی ماند. در طرف دیگر تیم شهروند ساری از شرایط چندان خوبی در لیگ بانوان برخوردار نیست و با ۱۰ امتیاز در رده یازدهم قرار گرفته است، بازیکنان شهروند کار دشواری مقابل تیم خراسان در بازی این هفته دارند.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار