دستگاه‌های اجرایی در حوزه منابع طبیعی به سمت اشتغال زایی حرکت کند

رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: اقدامات دستگاه‌های اجرایی در حوزه واگذاری‌های منابع طبیعی و تغییر کاربری باید به سمت و سوی اشتغال زایی و حمایت از تولید حرکت کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ناصر عتباتی، رئیس کل دادگستری استان اردبیل صبح امروز در پنجمین جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال در امور اراضی ملی و منابع طبیعی تصریح کرد: متولیان امر باید در رابطه با دست اندازی به بیت المال، زمین خواری و تغییر کاربری‌هایی که که غیر ضروری است و برای امور غیر مرتبط با صنایع تبدیلی و اشتغال زایی و کار آفرینی است مقابله کنند.

او افزود: اراضی کشاورزی ما به عنوان پشتوانه‌های تامین خودکفایی تغذیه مردم در استان و کشور است و وظیفه همه ما صیانت از این اراضی است، و در راستای تعاونی‌های مسکن مخصوصا در اراضی مرغوب اکیپ‌هایی را از ناحیه دادستانی‌ها در خود استان و شهرستان‌ها فعال کردیم که مراقبت کنند تا در پوشش تعاونی مسکن تغییر کاربری صورت نگیرد، و منابع طبیعی مورد تصرف قرار نگیرد.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل همچنین به مدیران مربوطه اعلام کرد با توجه به بارندگی‌ها و جاری شدن سیل از اول سال در چند استان کشور و آثار مخرب آن باید از احداث بنا در حریم و بستر رودخانه‌ها و مناطق سیل خیز پیشگیری شود.

عتباتی تاکید کرد: با هر مدیری که در سمت اجرایی خود در این زمینه سهل انگاری کند و نظارت و اقدام لازم را نداشته باشد برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار