جلوگیری از تردد اتوبوس ها‌ی مسافربری در محور کرمان، بافت

فرمانده پلیس راه شمال استان کرمان گفت: در محور کرمان، بافت از تردد اتوبوس‌های مسافربری جلوگیری شده، ولی تردد خودرو‌های سواری و کامیون با احتیاط در حال انجام است.

جلوگیری از تردد اتوبوس ها‌ی مسافربری در محور کرمان، بافتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ علی اکبر نصیری، فرمانده پلیس راه شمال استان کرمان با اشاره به اینکه تردد در محور کرمان – بافت به دلیل کولاک و برف به سختی انجام می‌شود، گفت: در این محور از تردد اتوبوس‌های مسافربری جلوگیری شده، ولی تردد خودرو‌های سواری و کامیون با احتیاط در حال انجام است.

او افزود: در دیگر محور‌ها نیز بارندگی وجود داشت که از حدود چهار بامداد امروز قطع شده و تمامی محور‌ها باز است و تردد انجام می‌شود.

نصیری با بیان اینکه به دلیل لغزندگی جاده‌ها متأسفانه شاهد تصادفاتی در محور‌های استان کرمان بودیم، اظهارداشت: متأسفانه به دلیل واژگونی یک دستگاه اتوبوس در محور بردسیر باغین، ۳۱ نفر مجروح شدند و هفت نفر فوت کردند.

او همچنین از تصادف زنجیره‌ای چند وسیله نقلیه در محور بم – کرمان خبر داد و افزود: در این حادثه یک نفرمجروح شد که متأسفانه در بیمارستان فوت کرد.

فرمانده پلیس راه شمال استان کرمان با اشاره به سردی هوا و یخ زدگی جاده‌ها به خصوص محور‌های کوهستانی، از رانندگان خواست: از سفر‌های غیر ضروری خودداری کنند و در رانندگی به فاصله طولی بین خودروها، سرعت مجاز توجه داشته باشند.

محور کرمان بافت به علت بارش برف و باران بسته بود که با تلاش راهداران باز و تردد به کندی در این مسیر انجام می‌شود.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار