نظر کارشناسان دادگستری درباره پرونده جنجالی ورزشگاه آزادی چیست؟

رای نهایی پرونده عماد صفی‌یاری تاکنون صادر نشده است و باید دید در نهایت ورزشگاه آزادی باید چه مقدار دیه به خانواده آن مرحوم پرداخت کند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ۲۵ شهریور ۹۸ و در جریان برگزاری دیدار تیم‌های پرسپولیس و صنعت نفت آبادان عماد صفی یاری ۶ ساله به دلیل برخورد با داربست مقابل فروشگاه‌های جنب گیت‌های الکترونیکی ورزشگاه آزادی دچار برق گرفتگی شد و جان خود را از دست داد.

پس از گذشت حدود چهار ماه از آن ضایعه صبح امروز خبری منتشر شد مبنی بر اینکه طبق رای دادگاه ورزشگاه آزادی و پیمانکار برق به ترتیب ۶۵ و ۳۵ درصد مقصر شناخته شده اند و مسئولان ورزشگاه آزادی باید ۲۳۴ میلیون تومان به خانواده این کودک پرداخت کنند.


بیشتر بخوانید: رای نهایی پرونده برق گرفتگی کودک ۶ ساله در ورزشگاه آزادی هنوز صادر نشده است


یک منبع آگاه در گفت و گو با خبرنگار ما بیان کرد: تاکنون رایی درباره این پرونده صادر نشده و تقصیر ۶۵ درصدی ورزشگاه آزادی نظر هیئت سه نفره کارشناسان دادگستری بوده است. به زودی قرار است با تشکیل دادگاه رای نهایی این پرونده صادر شود. پس از صدور رای با توجه به حکم اقدام‌های لازم را انجام می‌دهیم، اما مدیران مجموعه ورزشی آزادی در کنار خانواده صفی یاری هستند و برای دلجویی از این خانواده تمام تلاش‌ خود را انجام می‌دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار