ارائه خدمات رایگان در مراکز جامع سلامت استان

معاون فنی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: ۱۴ تا ۳۰ دی ماه در مراکز جامع سلامت استان خدمات مراقبتی رایگان انجام میشود.

ارائه خدمات رایگان در مراکز  جامع سلامت استانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،دکتر تیزویر معاون فنی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی البرز  گفت:   بسیج ملی تغذیه هر ساله از چهاردهم تا سی‌ام دی ماه برگزار میشود .

دکتر تیزویر افزود: در این طرح سعی میکنیم با اقداماتی که در مدارس و آموزش و آگاهی رسانی به مردم در مصرف نمک و مواد قندی انجام خواهد شد مصرف این مواد را کاهش دهیم.
او گفت: در حوزه بیماریهای غیر واگیر مثل فشارخون و انواع سرطان نیز به صورت رایگان در تمام مراکز خدمات جامع سلامت یکسری از مراقبتها برای افراد انجام خواهد شد و اگر نیاز به خدمات پیشرفته‌تری وجود داشته باشد آنها را معرفی خواهیم کرد.

معاون فنی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی البرز افزود: پیشنهاد ما به مردم جایگزین کردن گوشت قرمز با گوشت سفید مثل گوشت ماهی و گوشت مرغ و همینطور تخم مرغ و حبوبات است.
تیزویر با توجه به کنترل کیفیت مواد غذایی در استان گفت: به شدت مواد غذایی تحت کنترل هستند و بسیاری از کارخانجات ما در وضعیت بسیار مطلوب در سطح کشور هستند.

انتهای پیام / م . م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.